Platforma Sprzedaży Online

Internetowa Platforma Sprzedażowa powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań wspierających zarządzanie sprzedażą. Nasz autorski system e-commerce to rozwiązanie dedykowane, którego funkcjonalność w pełni dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb klienta.

Co wyróżnia Internetową Platformę Sprzedażową?

Oferowana przez nas aplikacja umożliwia uruchamianie i zarządzanie nieograniczoną ilością sklepów internetowych z poziomu jednego panelu administracyjnego.

  • Dowolna ilość sklepów,

  • Dowolna ilość produktów,

  • Dowolny ruch klientów. 

Naszym klientom zapewniamy:

  • Dostosowaną do profilu firmy aplikację.

  • Wsparcie wdrożenia.

  • Szkolenie personelu.

  • Opiekę serwisową.

  • Możliwość rozwoju systemu.

Proponowane rozwiązanie pozwala na prowadzenie wielu sklepów:

  • pod różnymi markami,

  • na różnych domenach,

  • z osobnym asortymentem,

  • różną polityką cenową,

  • skierowanych do różnych odbiorców.

Korzyści:

  • Jedna baza produktów.

  • Jeden panel administracyjny.

  • Dotarcie z ofertą do wielu grup klientów.

  • Duża efektywność.

  • Ten sam produkt w wielu sklepach w różnych cenach.

  • Pełna automatyzacja.

  • Obniżenie kosztów:

    • administracji i obsługi sklepów,

    • hostingu,

    • rozwoju.

Look & Feel

Pamiętaliśmy o wymaganiach klientów kupujących w Internecie i dla tego przy projektowaniu sklepu skoncentrowaliśmy się nad:

  • Intuicyjną obsługą.

  • Wygodną nawigacją.

  • Pomocą w dokonaniu wyboru.

  • Skuteczną komunikacją.

  • Łatwą finalizacją zakupu.

Intuicyjna obsługa

Celem było sprawinie, aby klienci z łatwością poruszali się po bardzo dużym sklepie.
Prostota, przejrzystość i funkcjonalność sprawiają, że użytkownikami są nawet osoby stawiające pierwsze kroki w handlu internetowym.     
Panel główny zawiera niezbędne funkcje pogrupowane logicznie. Produkty podzielone są na kategorie i mogą mieć przypisany status np.: nowość, promocja, wyprzedaż. 

Wygoda

Zakupy w naszym sklepie internetowym pozwalają oszczędzić czas, łatwiej kontrolować wydatki i dają możliwość wyboru z praktycznie nieograniczonej palety towarów. Można trafić na niezliczone obniżki i promocje cenowe.  

Zależało nam, aby klienci sklepu:

  • mający sprecyzowane potrzeby szybko znajdowali towar,

  • niezdecydowani otrzymywali pomoc w dokonaniu wyboru,

  • posiadający  określoną  sumę  do wydania kierowani byli ku częściom  i  treściom promocyjnym.

Łatwe i szybkie wyszukiwanie

Sklep posiada wygodną wyszukiwarkę, wystarczy wpisać żądaną frazę aby odnaleźć szukany przedmiot. Dla wygody klientów wyposażyliśmy ją dodatkowo w:  

  • Autopodpowiedzi
    Platforma wyposażona jest moduł podpowiadający w czasie rzeczywistym nazwy kategorii i produktów.

  • Sugestie
    W chwili wpisywania frazy pojawiają się oprócz nazwy miniatury zdjęć produktów oraz produkty alternatywne i uzupełniające.

Filtrowanie wyników

Zawężenie wyników wyszukiwania znacznie ułatwia odnalezienie poszukiwanych produktów. Klienci zdecydowani mogą szybko znaleźć produkt, który chcą kupić.
Szukający inspiracji i niezdecydowani ograniczają listę produktów po wielu parametrach np.: cenie, marce, statusie, dostępności itd.

Porównywanie produktów

Cechą, która wyróżnia e-handel jest możliwość natychmiastowego sprawdzenia różnic między produktami.
Przydatność tej funkcjonalności ceniona jest szczególnie przez osoby potrzebujące pomocy w dokonaniu wyboru i poszukujących dodatkowych informacji.

Wiarygodność

Podjęcie decyzji o dokonaniu zakupu w sklepie online możliwe jest jedynie wówczas gdy klient wierzy w wiarygodność firmy. 
Szybki kontakt i sprawna obsługa to fundamentalne elementy współpracy.

Kluczowymi aspektami wpływającymi na zaufanie kupujących i poczucie bezpieczeństwa są :

  • Dostęp do informacji

  • Skuteczna komunikacja

  • Szeroki wybór sposobów płatności

  • Realizacja zamówienia i kontakt posprzedażowy

Dostęp do informacji

Jeśli potencjalni klienci będą mieli problem z odnalezieniem informacji, może to być dla nich sygnał, że firma ma coś do ukrycia i nie jest godna zaufania. Dlatego bardzo istotne jest, aby pewne dane były łatwo dostępne:

  • widoczność i łatwość użycia koszyka,

  • dane kontaktowe,

  • pomoc,

  • informacje o płatnościach, realizacji zamówienia,  reklamacjach i zwrotach.

Skuteczna komunikacja

Klienci muszą mieć zapewnioną możliwość kontaktowania się ze sklepem na różne sposoby zarówno przed dokonaniem zakupu jak na każdym etapie realizacji zamówienia. Do najważniejszych kanałów komunikacji należą:

  • telefon (telefon stacjonarny i komórkowy, faks, infolinia),

  • komunikator online

  • poczta elektroniczna,

  • list,

  • formularz kontaktowy.

Szeroki wybór sposobów płatności

Płatność za zakupy to jeden z ważniejszych aspektów handlu elektronicznego. Jako sprzedawcy powinniśmy zapewnić naszym klientom możliwie najszerszy wachlarz sposobów płatności. 

Realizacja zamówienia i kontakt posprzedażowy

Składanie zamówień to jeden z najważniejszych procesów realizowanych w sklepie internetowym.

Zamówienie można złożyć  przez stronę internetową lub telefonicznie.

Proces składania zamówienia składa się tylko z dwóch kroków.

Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia i informacje o przewidywanym terminie dostawy.

Dodatkowo wysyłane są pocztą e-mail powiadomienia o zmianie statusu zamówienia.

Dodatkowe możliwości przy składaniu  zamówienia:

  • Negocjacje ceny.

  • Zapytanie ofertowe.

  • Dzielenie zamówień dla towarów z różnym czasem dostępności.

  • Rabaty i program lojalnościowy.

 

 

 

Oferta
Insignum
Systemy Dedykowane
Petrax
Platforma Sprzedaży Online
Lincall
Aplikacje Mobilne
Infrastruktura IT
Moduły Insignum
Insignum Centrala
Insignum Sprzedaż Detaliczna
Insignum Sprzedaż Hurtowa
Insignum Finanse i Księgowość
Insignum Środki Trwałe
Insignum Kadry Płace
Insignum eSklep
Insignum Handel Mobilny
Insignum eDOKUMENTY
Insignum eARCHIWUM
Usługi i sprzęt IT
Systemy i serwery IBM
Urządzenia fiskalne
Outsourcing IT
Help Desk
Usługi informatyczne
Konsulting IT
Informacje
Kontaktowe
O firmie
Praca
Aktualności
Operator EDI