26 salonów Komfort Łazienki pracuje na INSIGNUM

System ERP INSIGNUM, którego autorem jest firma Infover usprawnia działanie 26 salonów Komfort Łazienki. Punkty oferują kompletne wyposażenie do łazienek.

Wdrożone w salonach oprogramowanie ERP wspomaga zarządzanie sprzedażą i gospodarką magazynową (INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa). Dodatkowo centrala firmy Komfort Łazienki korzysta z oprogramowania umożliwiającego prowadzenie „pełnej” księgowości i zarządzania finansami firmy (INSIGNUM Finanse i Księgowość), a także z narzędzi usprawniających czynności związane z administracją kadrowo-płacową (INSIGNUM Kadry i Płace) oraz ewidencją majątku trwałego, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych (INSIGNUM Środki Trwałe). System, dzięki rozbudowanej funkcji związanej z dostawą i magazynowaniem asortymentu w rozproszonych lokalizacjach, wspomaga procesy logistyczne. Dzięki temu towar trafia do klienta w najszybszym możliwym czasie.

Z oprogramowania INSIGNUM korzystają salony w Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Jankach, Kaliszu, Kielcach, Krakowie, Legnicy, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Ostrołęce, Płocku, Radomiu, Słupsku, Szczecinie, Tarnowie, Tychach, Wałbrzychu, Warszawie, Wołominie, Zielonej Górze oraz Żorach.

Komfort Łazienki to punkty z kompleksowym asortymentem do wyposażenia łazienek (płytki ceramiczne, ceramika sanitarna, meble łazienkowe, kabiny, wanny, grzejniki, lustra, farby, akcesoria łazienkowe i dekoracyjne, artykuły instalacyjne, akcesoria do ich montażu, konserwacji) takich marek jak np. Opoczno czy Cersanit.

INSIGNUM to nowoczesne oprogramowanie klasy ERP autorstwa firmy Infover, efektywnie wspomagające zarządzanie dowolnej wielkości firmą. System świetnie sprawdza się w puntach jedno i wieloodziałowych, w dowolnej wielości sklepach typu DIY, a także w hurtowniach i sieciach hurtowni. Z oprogramowania z powodzeniem korzysta już m.in ponad 200 marketów PSB-Mrówka, a także sklepy firmowe CPP PREMA.