Kariera

Oferty pracy

Zaawansowane technologie, nowoczesne narzędzia, szerokie możliwości rozwoju, ciekawa, satysfakcjonująca praca, przyjazna atmosfera.

Dołącz do grona pracowników Infovera, sprawdź aktualne oferty pracy!

 

Proces rekrutacji

Rekrutacja w Infoverze to proces wielowymiarowy, dlatego przebiega w kilku etapach.

Pierwszym etapem jest Twoja odpowiedź na ofertę pracy, którą aktualnie proponujemy. Sprawdź aktualne oferty pracy.

Każda aplikacja, która trafia do naszego systemu, podlega procesowi selekcji. Jeżeli to właśnie Twoja zostanie wybrana, zostaniesz zaproszony do kolejnego etapu rekrutacji – rozmowy wstępnej z przedstawicielem Infovera. Spotkanie będzie dla Ciebie okazją do poznania naszej firmy i uzyskania odpowiedzi na nurtujące pytania. Nam daje możliwość poznania Ciebie, Twoich dokonań i oczekiwań wobec nas, jako pracodawcy.

Po zaakceptowaniu Twojej kandydatury, w zależności od poziomu stanowiska w strukturze naszej firmy, możesz spodziewać się kolejnych działań rekrutacyjnych, polegających na:
- szczegółowym wywiadzie rekrutacyjnym,
- różnego rodzaju testach wiedzy i umiejętności, case study, testach psychologicznych,
- możliwe, że otrzymasz zaproszenie do wzięcia udziału w assessment center.

Ostatnim etapem rekrutacji jest spotkanie mające na celu ustalenie warunków współpracy.

Poradnik kandydata
  1. Zapoznaj się z ofertami pracy, którymi aktualnie dysponujemy. Przejrzyj oferty!
    W naszych ogłoszeniach znajdziesz informacje dotyczące kwalifikacji, jakie musisz spełniać, aby ubiegać się o dane stanowisko.
  2. Bazując na przedstawionych w ogłoszeniu wymaganiach oceń czy jesteś odpowiednim Kandydatem. Możesz skorzystać z poniższej check listy:
    - upewnij się, że dokładnie zapoznałeś się z ogłoszeniem,
    - zweryfikuj swoje cele i ambicje zawodowe, odpowiedz sobie na pytanie, czy na tym stanowisku spełnisz się zawodowo,
    - oceń czy proponowany, ogólny zakres obowiązków i odpowiedzialności jest zgodny z Twoimi ambicjami zawodowymi oraz umiejętnościami i cechami charakteru,
    - zastanów się, co możesz zaoferować naszej firmie pracując na wybranym stanowisku.
  3. Jeżeli wykonałeś powyższe czynności i podjąłeś ostateczną decyzję o aplikowaniu na dane stanowisko możesz wysłać do nas swoje aktualne CV i list motywacyjny.
  4. Przygotowując CV pamiętaj, że chcemy na jego podstawie dowiedzieć się jak najwięcej o Tobie: o Twoim wykształceniu, przebiegu dotychczasowej kariery, funkcjach jakie pełniłeś, zakresie obowiązków i odpowiedzialności.
    Przygotowując list motywacyjny pamiętaj, że na jego podstawie spróbujemy ocenić twoją motywację do pracy w naszej firmie. Postaraj się udowodnić, że powinniśmy zatrudnić właśnie Ciebie.
  5. Przygotuj się do rozmowy – zapoznaj się ze stroną internetową naszej firmy, przejrzyj artykuły prasowe o nas. Dowiedz się jak najwięcej o działalności w obszarze, który Cię interesuje oraz ogólnej sytuacji na rynku.
  6. Przygotuj pytania, które są dla Ciebie istotne w danym momencie rekrutacji – chętnie na nie odpowiemy, umożliwiając podjęcie właściwej decyzji.
  7.  Spełnienie niżej wymieniony kwestii formalnych podnosi Twoją szansę na spotkanie się z nami, pamiętaj więc o:
    - dodaniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych,
    - umieszczeniu numeru referencyjnego w tytule wiadomości e-mail.
  8. Jeśli zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, upewnij się gdzie znajduje się miejsce spotkania. Możesz nas o to zapytać korzystając z dostępnych form kontaktu.  Powodzenia!