Platforma Sprzedaży Online

Internetowa Platforma Sprzedażowa powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań wspierających zarządzanie sprzedażą. Nasz autorski system e-commerce to rozwiązanie dedykowane, którego funkcjonalność w pełni dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb klienta.

Co wyróżnia Internetową Platformę Sprzedażową?

Oferowana przez nas aplikacja umożliwia uruchamianie i zarządzanie nieograniczoną ilością sklepów internetowych z poziomu jednego panelu administracyjnego.

  • Dowolna ilość sklepów,
  • Dowolna ilość produktów,
  • Dowolny ruch klientów.

Naszym klientom zapewniamy:

  • Dostosowaną do profilu firmy aplikację.
  • Wsparcie wdrożenia.
  • Szkolenie personelu.
  • Opiekę serwisową.
  • Możliwość rozwoju systemu.

Proponowane rozwiązanie pozwala na prowadzenie wielu sklepów:

  • pod różnymi markami,
  • na różnych domenach,
  • z osobnym asortymentem,
  • różną polityką cenową,
  • skierowanych do różnych odbiorców.
Korzyści
  • Jedna baza produktów.
  • Jeden panel administracyjny.
  • Dotarcie z ofertą do wielu grup klientów.
  • Duża efektywność.
  • Ten sam produkt w wielu sklepach w różnych cenach.
  • Pełna automatyzacja.
  • Obniżenie kosztów: administracji i obsługi sklepów, hostingu,rozwoju.

Look & Feel

Pamiętaliśmy o wymaganiach klientów kupujących w Internecie i dla tego przy projektowaniu sklepu skoncentrowaliśmy się nad:

  • Intuicyjną obsługą.
  • Wygodną nawigacją.
  • Pomocą w dokonaniu wyboru.
  • Skuteczną komunikacją.
  • Łatwą finalizacją zakupu.
Intuicyjna obsługa
  • Celem było sprawinie, aby klienci z łatwością poruszali się po bardzo dużym sklepie.
  • Prostota, przejrzystość i funkcjonalność sprawiają, że użytkownikami są nawet osoby stawiające pierwsze kroki w handlu internetowym. 
  • Panel główny zawiera niezbędne funkcje pogrupowane logicznie. Produkty podzielone są na kategorie i mogą mieć przypisany status np.: nowość, promocja, wyprzedaż.
Wygoda

Zakupy w naszym sklepie internetowym pozwalają oszczędzić czas, łatwiej kontrolować wydatki i dają możliwość wyboru z praktycznie nieograniczonej palety towarów. Można trafić na niezliczone obniżki i promocje cenowe.

Zależało nam, aby klienci sklepu:

  • mający sprecyzowane potrzeby szybko znajdowali towar,
  • niezdecydowani otrzymywali pomoc w dokonaniu wyboru,
  • posiadający określoną sumę do wydania kierowani byli ku częściom i treściom promocyjnym.
Łatwe i szybkie wyszukiwanie

Sklep posiada wygodną wyszukiwarkę, wystarczy wpisać żądaną frazę aby odnaleźć szukany przedmiot. Dla wygody klientów wyposażyliśmy ją dodatkowo w:

  • Autopodpowiedzi
    Platforma wyposażona jest moduł podpowiadający w czasie rzeczywistym nazwy kategorii i produktów.
  • Sugestie
    W chwili wpisywania frazy pojawiają się oprócz nazwy miniatury zdjęć produktów oraz produkty alternatywne i uzupełniające.
Filtrowanie wyników
  • Zawężenie wyników wyszukiwania znacznie ułatwia odnalezienie poszukiwanych produktów.Klienci zdecydowani mogą szybko znaleźć produkt, który chcą kupić.
  • Szukający inspiracji i niezdecydowani ograniczają listę produktów po wielu parametrach np.: cenie, marce, statusie, dostępności itd.
Porównywanie produktów
  • Cechą, która wyróżnia e-handel jest możliwość natychmiastowego sprawdzenia różnic między produktami.
  • Przydatność tej funkcjonalności ceniona jest szczególnie przez osoby potrzebujące pomocy w dokonaniu wyboru i poszukujących dodatkowych informacji.
Wiarygodność

Podjęcie decyzji o dokonaniu zakupu w sklepie online możliwe jest jedynie wówczas gdy klient wierzy w wiarygodność firmy.
Szybki kontakt i sprawna obsługa to fundamentalne elementy współpracy.

Kluczowymi aspektami wpływającymi na zaufanie kupujących i poczucie bezpieczeństwa są :

  • Dostęp do informacji
  • Skuteczna komunikacja
  • Szeroki wybór sposobów płatności
  • Realizacja zamówienia i kontakt posprzedażowy
Dostęp do informacji

Jeśli potencjalni klienci będą mieli problem z odnalezieniem informacji, może to być dla nich sygnał, że firma ma coś do ukrycia i nie jest godna zaufania. Dlatego bardzo istotne jest, aby pewne dane były łatwo dostępne:

  • widoczność i łatwość użycia koszyka,
  • dane kontaktowe,
  • pomoc,
  • informacje o płatnościach, realizacji zamówienia, reklamacjach i zwrotach.
Skuteczna komunikacja

Klienci muszą mieć zapewnioną możliwość kontaktowania się ze sklepem na różne sposoby zarówno przed dokonaniem zakupu jak na każdym etapie realizacji zamówienia. Do najważniejszych kanałów komunikacji należą:

  • telefon (telefon stacjonarny i komórkowy, faks, infolinia),
  • komunikator online
  • poczta elektroniczna,
  • list,
  • formularz kontaktowy.
Szeroki wybór sposobów płatności

Płatność za zakupy to jeden z ważniejszych aspektów handlu elektronicznego. Jako sprzedawcy powinniśmy zapewnić naszym klientom możliwie najszerszy wachlarz sposobów płatności.

Realizacja zamówienia i kontakt posprzedażowy
  • Składanie zamówień to jeden z najważniejszych procesów realizowanych w sklepie internetowym.
  • Zamówienie można złożyć przez stronę internetową lub telefonicznie.
  • Proces składania zamówienia składa się tylko z dwóch kroków.
  • Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia i informacje o przewidywanym terminie dostawy.
  • Dodatkowo wysyłane są pocztą e-mail powiadomienia o zmianie statusu zamówienia.
Dodatkowe możliwości przy składaniu zamówienia
  • Negocjacje ceny.
  • Zapytanie ofertowe.
  • Dzielenie zamówień dla towarów z różnym czasem dostępności.
  • Rabaty i program lojalnościowy.