EFFECT GLASS S.A. to producent wysokiej jakości szyb zespolonych oraz szkła hartowanego, dysponujący jednym z najnowocześniejszych parków maszynowych w Polsce, opartym na zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych. Posiada dwa zakłady produkcyjne: w Kielcach i w miejscowości Wędkowy koło Tczewa.
Firma zakupiła w Infover dla zakładu w Kielcach, system telekomunikacyjny Lincall 2.0 w celu podniesienia jakości obsługi telefonicznej klientów oraz zwiększenia ilości odbieranych połączeń przez pracowników Biura Obsługi Klienta (BOK). W ramach wdrożenia systemu firma Effect Glass została wyposażona w nowoczesne aparaty IP posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD.
System Lincall 2.0 umożliwia nawiązanie połączenia telefonicznego z klientem bezpośrednio z książki telefonicznej za pomocą opcji Click2Call oraz identyfikacji rozmówcy na aparatach na podstawie wpisów w książce telefonicznej, także rozmówców dzwoniących spoza systemu. System Lincall 2.0 posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów wraz z archiwum faxów odebranych i wysłanych oraz możliwość nagrywania zapowiedzi audio w trybie live.
Za pomocą funkcji „historia połączeń” można wygenerować raport połączeń za dowolny okres np. wg numeru źródłowego oraz użytkownika źródłowego. Dzięki tej informacji pracownik BOK ma możliwość oddzwonienia na nieodebrane numery klientów. Każda rozmowa przychodząca do BOK jest nagrywana, w związku z tym w kwestiach spornych z klientem można taką rozmowę odnaleźć i ją odsłuchać.