Ponad 400 samorządowców wzięło udział w ogólnopolskim Kongresie Zarządzania Administracją Samorządową, który odbywał się w dniach 4-5.06. we Wrocławiu. Infover został partnerem merytorycznym wydarzenia. Eksperci firmy wzięli udział w panelu podczas którego wyjaśniali dlaczego coraz więcej samorządów w Polsce inwestuje w poprawę komunikacji z mieszkańcami wybierając telefonię Lincall.
Z nowoczesnego systemu komunikacji głosowej autorstwa Infover, z powodzeniem korzysta już kilkadziesiąt samorządów w Polsce. Telefonia nie tylko podnosi jakość obsługi ale przede wszystkim ułatwia kontakt mieszkańca z danym urzędem. Rozwiązanie zmniejsza koszty połączeń przynosząc oszczędności. System telekomunikacyjny świetnie sprawdza się także w jednostkach straży pożarnej czy placówkach medycznych -wszędzie tam gdzie jakość i szybkość komunikacji ma priorytetowe znaczenie.
– Nasze rozwiązanie przede wszystkim poprawia jakość obsługi mieszkańca. Osoba dzwoniąca jest kierowana poprzez funkcję interaktywnej zapowiedzi do osoby która ma kompetencje obsłużenia danej sprawy. Zwiększa się ilość odebranych połączeń dzięki wykorzystaniu funkcji automatycznej dystrybucji połączeń. Z kolei dzięki identyfikacji rozmówcy, wiemy kto do nas dzwoni, możemy oddzwonić na nieodebrane połączenie. Administrator systemu, może zablokować tzw. połączenia telemarketingowe z firm promujących produkty, po to aby nie blokowały połączenia i mieszkańcy nie mieli problemu z dodzwonieniem się. Dodatkowo poprzez utworzenie jednolitego systemu telekomunikacyjnego dla urzędu i jednostek terenowych połączenia pomiędzy nimi traktowane są jak wewnętrzne, a więc darmowe – wyjaśnia Piotr Gwiazda dyrektor handlowy Infover.
Wdrożenie telefonii Lincall zmniejsza koszty połączeń w urzędach i jednostkach podległych. Zaoszczędzone pieniądze samorządy mogą przeznaczyć na inne ważne dla mieszkańców cele. – Oszczędności w gminach i jednostkach terenowych po wdrożeniu systemu sięgają do 60%. Jest to możliwe dzięki rezygnacji z wielu abonamentów telekomunikacyjnych oraz poprzez likwidację dotychczasowych central analogowych w jednostkach terenowych, które generują duże koszty związane z serwisem. A jeśli urząd zmieni łącze telekomunikacyjne na tanie łącze dedykowane do telefonii IP tj. łącze SIP TRUNK to koszty połączeń jeszcze się obniżą – dodaje Piotr Gwiazda.
Kongres Zarządzania Administracją Samorządową organizowany był po raz szósty przez MUNICIPIUM S.A wydawcę pisma „WSPÓLNOTA”