To nowoczesna aplikacja do skanowania dokumentów. Do jej poprawnego działania niezbędny jest jedynie smartfon oraz instalacja systemu INSIGNUM ERP eArchiwum, który stanowi bazę aplikacji.
Narzędzie to z powodzeniem usprawni prace personelu sekretarsko-kancelaryjnego, w dziale finansowo-księgowym, a także pracowników magazynu.
Aplikacja działa jak mobilny skaner, wykorzystuje aparat smartfonu, na którym jest zainstalowana i poprzez wykonanie zdjęcia dokumentu umożliwia dodanie go do bazy systemu ERP INSIGNUM eArchiwum. Identyfikacja dokumentu, do którego ma być dołączone zdjęcie, odbywa się automatycznie poprzez zeskanowanie kodu dokumentu, który jest umieszczony na wydruku dokumentu (np. kody kreskowe na wydrukach korekt FV) czy tez wyświetlonego na ekranie komputera (kod QR z identyfikatorem dokumentu).
Aplikację INSIGNUM Mobilne Archiwum można pobrać bezpłatnie w Sklepie Play oraz App Store. Dostępna jest na platformy Android oraz iOS w polskiej wersji językowej.
Korzyści:
- Oszczędność czasu pracowników działów biurowych finansowo księgowych, a także magazynu;
- Do poprawnego działania aplikacji wystarczy dowolny smartfon;
- Sprawne skanowanie dokumentów nie wymaga już użycia zajmującego wiele miejsca sprzętu;
- Szybkość działania;
- Intuicyjność, prostota obsługi;
- Łatwe dostosowanie ustawień;
- Ciemny motyw (dark mode).