Sprzedaż i realizacja zamówień za pomocą urządzeń mobilnych – INSIGNUM Mobilny Handlowiec

INSIGNUM Mobilny Handlowiec to aplikacja dedykowana dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych, którzy chcą realizować swoje zadania poza siedzibą firmy. Narzędzie wspiera pracę z wykorzystaniem dowolnych urządzeń mobilnych (tablet, smartfon) z system Android.

Aplikacja posiada szeroki zakres możliwości. Dzięki temu przedstawiciele handlowi mogą sprawnie realizować swoje zadania związane m.in z: realizacją sprzedaży (vanselling), ewidencją zamówień (presseling), wyświetlaniem informacji o kontrahentach, towarach itp. Dodatkowo aby ułatwić pracę Vansellerom umożliwia: realizacje działań w ramach własnych wirtualnych magazynów, do których tylko oni maja dostęp.

Jest prosta w obsłudze i nie wymaga stałego dostępu do sieci. Korzysta z własnej bazy SQL, w której zapisuje dane. Współpracuje z programem  sprzedażowym autorstwa Infover.

 

Aplikacja zapewnia pełny dostęp do;

– oferty towarowej;

– historii sprzedaży oraz realizowanych zamówień z klientem;

– warunków handlowych i rabatowo-promocyjnych;

– transakcji zrealizowanych w danym dniu.