Straż Miejska w Kielcach wdrożyła nowoczesny system telekomunikacyjny Lincall. Autorem rozwiązania jest firma Infover.
Telefonia Lincall to zaawansowany system telekomunikacyjny. Rozwiązanie z powodzeniem usprawnia działania kilkudziesięciu samorządów w Polsce. System telekomunikacyjny świetnie sprawdza się także w jednostkach straży pożarnej czy szpitalach. Lincall został od podstaw zaprojektowany przez polskich programistów. – Gwarantuje to bezpieczeństwo i stabilność działania, a także dostosowanie do przepisów polskiego prawa. System jest dostosowany do potrzeb naszych klientów, wyzwań, trendów rynku i jest stale stale rozwijany – mówi Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy Infover.
Kielecka Straż Miejska potrzebowała rozwiązania, które nie tylko poprawi jakość połączeń, ale przede wszystkim usprawni komunikację z mieszkańcami. – Straż Miejska w Kielcach miała problem z dużą ilością nieodebranych połączeń. Kielczanie mieli kłopot z dodzwonieniem się do strażników miejskich, a wiec nie mogli zgłaszać próśb o interwencje – zauważa Piotr Gwiazda.
Dodatkowo strażnicy nie posiadali informacji o ilości odebranych i nieodebranych połączeń. – Po wdrożeniu interaktywnej zapowiedzi osoba dzwoniąca jest informowana o zajętości linii, a w przypadku dużego natężenia ruchu rozmowy są kierowane do dodatkowych osób odbierających. A zatem każdy mieszkaniec Kielc będzie miał teraz możliwości zgłoszenia swojej sprawy – kontynuuje Piotr Gwiazda.
System telefonii Lincall ma możliwość generowania raportu z ilości odebranych i nieodebranych połączeń. Znacznie poprawia to jakość obsługi komunikacji i przynosi oszczędności. – Jest to możliwe dzięki atrakcyjnemu systemowi licencjonowania i niezależności od producenta sprzętu. Bezpieczeństwo działania zapewnia dedykowana dla naszych klientów infolinia obsługiwana przez specjalistów Infover. Dlatego nie ma konieczności zamawiania zewnętrznych usług serwisowych, które generują niepotrzebne koszty – podkreśla Piotr Gwiazda.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kieleckiej Straży Miejskiej system zyskał nową funkcjonalność. Strażnicy potrzebowali nowych możliwości odsłuchu nagrań. – Dla nas nie stanowiło to żadnego problemu. Nasi inżynierowie wprowadzili zmiany w systemie i dodali pożądaną funkcjonalność w ten sposób aby spełniał wymagania i oczekiwania naszego klienta – wyjaśnia Piotr Gwiazda.
W ramach wdrożenia Straż Miejska w Kielcach została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji.