
INSIGNUM CRM to nowoczesna aplikacja do zarządzania relacjami z klientami. Zapewnia pełną bazę wiedzy o kontrahentach, wgląd do historii kontaktów, a także analizy relacji. Porządkuje kontakty z klientami. Planuje działania o różnym charakterze.
INSIGNUM CRM z powodzeniem usprawni czynności związane z obsługą relacji z klientami w małych i średnich firmach. Podnosząc jakość obsługi, ale także planując różnego rodzaju spersonalizowane kampanie marketingowe, czy akcje mailingowe (możliwość planowania akcji w różnych ramach czasowych). Dodatkowo przystępny i przyjazny interfejs nie przysporzy problemów w codziennym użytkowaniu.
INSIGNUM CRM to baza wiedzy o obecnych i potencjalnych klientach. Gwarantuje dostęp do pełnej historii relacji z klientami, począwszy od pierwszego maila, czy rozmowy telefonicznej, po zapytania ofertowe, czy kontakt bezpośredni, zapewniając ciągłość relacji. Przydziela i planuje zadania do wykonania. Zarządza zastępstwami. Posiada możliwość przechowywania dokumentów związanych z kontrahentami w dowolnym formacie. Dodatkowo dostarcza niezbędnych danych (raporty i analizy relacji, czy informacji o klientach).
SYSTEM
INSIGNUM CRM wspiera sprzedaż. Wspomaga pracę przedstawicieli handlowych – zapewnia obsługę przed i posprzedażową.
INSIGNUM CRM zapewnia
• przejrzysty wgląd do danych kontrahenta zebranych w systemie
• ciągłość kontaktów z klientami
• ewidencję osób kontaktowych
• ofertowanie sprzedaży z wariantami
• spersonalizowany mailing
• pełną historię kontaktów z klientami
• obsługę reklamacji
• przechowywanie dokumentów związanych z kontrahentami
• planowanie zadań • raporty i analizy