
INSIGNUM eCOMMERCE pozwala na proste i tanie stworzenie w firmie nowego kanału sprzedaży – sprzedaży przez Internet.
INSIGNUM eCOMMERCE, to:
- Pełna współpraca z modułem obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa.
- Atrakcyjna strona główna w postaci konfigurowalnych paneli. Umożliwia to sprawne organizowanie akcji promocyjnych np. wspólnie z dostawcami (dodatkowe wpływy z reklamy).
- Prosta, czytelna nawigacja dla Klientów.
- Ustalanie kosztów dostawy – automatyczne lub „ręczne” przez operatora: 1. automatyczne na podstawie wagi towarów, wybranego sposobu dostawy i formy płatności; 2.ręczne - jeżeli specyfika oferowanych towarów utrudnia automatyczne ustalenie kosztu dostawy (w tym przypadku Klient mailowo dostaje informację o ustalonym koszcie dostawy z prośbą o akceptacje).
Dzięki pełnej współpracy z INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa zarówno wdrożenie eCOMMERCE jak i późniejsze zarządzanie jest dużo sprawniejsze niż w przypadku sklepów internetowych nie współpracujących z systemem ERP.
Towary w eCOMMERCE „ściągane” są z modułu Sprzedaż Hurtowa. Większość parametrów jest więc gotowa. W praktyce wystarczy uzupełnić zdjęcie i towar może trafić do oferty sklepu internetowego. Uruchomiona jest również funkcjonalność która pozwala na automatyczną aktualizację opisów i zdjęć z centrali, jeśli dla wystawianego towaru są dostępne.
Ceny towarów zarządzane są z poziomu Insignum Sprzedaż Hurtowa, przy czym eCOMMERCE może wykorzystywać któryś z cenników stosowanych w „normalnej” albo korzystać ze specjalnego cennika stworzonego w Sprzedaży Hurtowej dla potrzeb oferty internetowej Kontrahenci dokonujący zakupów przez Internet automatycznie dodają się do bazy kontrahentów Insignum Sprzedaż Hurtowa. Dzięki temu obsługa dostaw w module Sprzedaż Hurtowa (wystawienie WZ, faktury) może odbywać się bardzo sprawnie.
Możliwe jest także uruchomiemie moduł cross-sellingu pozwalający na proponowanie klientom towarów powiązanych z ich aktualnym koszykiem.
Dodatkowo moduł eCOMMERCE oferuje odrębną witrynę dedykowaną dla współpracy z podhurtownikami. Podhurtownicy mogą z jej pomocą wygodnie składać zamówienia na towary, sprawdzać listę niezapłaconych faktur. W ramach przyznanego konta mogą tworzyć własnych użytkowników witryny z różnymi uprawnieniami (do składania, zatwierdzania, wysyłania zamówień, do przyglądania listy faktur niezapłaconych).
eCOMMERCE umożliwia również współpracę z najpopularniejszym Polskim serwisem aukcyjnym Allegro w zakresie wystawiania towarów wprost z eCOMMERCE na aukcję. Przenoszone są zdjęcia, opis, cena, można zdefiniować pola uzupełniane domyślnie (jak np. lokalizacja, kod pocztowy), czas trwania aukcji. Pozwala to na błyskawiczne wystawienie towaru na sprzedaż i późniejsze sprawdzenie statusu aukcji lub jej zakończenie.