1. Ujednolicenie informacji zarządczej
- Syntetyczne informacje pochodzące z wielu obszarów (zakupy, sprzedaż, koszty, itp.) dostępne zawsze w jednym miejscu (moduł Insignum Finanse i Księgowość)
- Analityczne informacje dostępne z poziomu każdego modułu
- Łatwy dostęp do analiz syntetycznych i analitycznych za okres bieżący i za okresy poprzednie
2. Wspólna baza danych dla całej organizacji
- Możliwość zapisywania wszystkie dane na jednym centralnym serwerze – łatwy dostęp do informacji, łatwość w administrowaniu i zabezpieczaniu danych
- Wszystkie informacje zapisane w bezpiecznej bazie SQL
- Jedna baza towarowa dla wszystkich oddziałów / punktów sprzedaży w ramach organizacji
- Jeden wspólny słownik kontrahentów
3. Uporządkowanie struktury organizacyjnej i lepsze zarządzanie
- Równie łatwy dostęp do danych dotyczących centrali firmy jak również oddziałów i punktów sprzedaży
- Bieżące śledzenie poziomu sprzedaży i kosztów w podziale na każdą jednostkę organizacyjną
- Łatwy dostęp do danych – możliwość szybkiego podejmowania decyzji dot. zmian organizacyjnych
4. Usprawnienie procesów obejmujących wiele oddziałów (punktów sprzedaży) i wielu procesów
- Łatwa i szybka analiza zapasów magazynowy – bieżące zamówienia
- Import dostaw na podstawie plików elektronicznych (prasy i innych towarów) – ograniczenie pomyłek i znaczne przyspieszenie procesu przyjęcia towarów
- Import faktur elektronicznych z automatycznym księgowaniem – usprawnienie w procesie obsługi zakupów, bieżąca informacja na temat zobowiązań
- Wysyłanie faktur elektronicznych do odbiorców – usprawnienie procesu fakturowania i wysyłania faktur, bieżąca informacja na temat należności
- Import wyciągów elektronicznych – usprawnienie procesu rozliczania i analizy rozrachunków
5. Oszczędności
- Bieżące zmówienia towarów na podstawie analizy rotacji i zapasów – bez konieczności tworzenia zbędnych zapasów magazynowych
- Pobieranie i księgowanie elektronicznych faktur zakupu – oszczędności na obsłudze finansowo-księgowej
- Wysyłanie elektronicznych faktur sprzedaży do odbiorców – oszczędności na czasie , papierze i drukarkach