
Lincall to innowacyjne rozwiązanie telekomunikacyjne autorstwa firmy Infover. Nasza platforma zapewnia optymalizację procesów biznesowych wewnątrz firmy czy instytucji, a także efektywnie usprawnia komunikację z Klientami.
Rozwiązanie, w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku usług telekomunikacyjnych, jest polskim produktem. Gwarantuje to nie tylko wysoką jakość oferowanych narzędzi, ale przede wszystkim szybką możliwość rozbudowy i aktualizacji. Ponadto, atrakcyjny model licencjonowania i niezależność od producenta sprzętu pozwolą zminimalizować koszty związane z wdrożeniem i utrzymaniem szeroko dostępnej komunikacji.
W skład rodziny produktów Lincall wchodzą Centrala IP, System Call Center, a także usługa Contact Center. Dodatkowo, każdy z elementów platformy może funkcjonować w modelu Cloud oraz stacjonarnie.
W Lincall Centrali IP zaimplementowane zostały wszystkie funkcje standardowej centrali telefonicznej. Wiele z nich zostało rozszerzonych, dzięki czemu system daje użytkownikom większe możliwości niż tradycyjne rozwiązania.Zalety produktu:
- Jedna licencja na system
- Łatwa rozbudowa sprzętu uzależniona od potrzeb i rozwoju Twojej firmy
- Niezależność od producenta sprzętu
- Wbudowany rejestrator rozmów
- Rozwiązanie „szyte na miarę” – ściśle dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów
- Przywracanie systemu do ostatniej znanej konfiguracji
- Archiwizacja nagrań
- Reset systemu do ustawień fabrycznych
- Replikacja bazy danych
- Przechowywanie danych od momentu uruchomienia systemu
- Jedna licencja na system
- Łatwa rozbudowa sprzętu
- Możliwość podłączenia dowolnej ilości telefonów
- Wirtualizacja
- Niższe rachunki
- Budowa modułowa
- Niezależność od producenta sprzętu
- Różne scenariusze wdrożenia
- Możliwość rozbudowy
- Przyjazne narzędzia administracyjne
- Brak limitów
- Integracja z innymi systemami
Lincall System Call Center to oprogramowanie, które powstało w celu obsługi dużej ilości połączeń przychodzących oraz kampanii wychodzących. Integracja Lincall Call Center z Lincall Centralą IP daje możliwość stworzenia kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych. System jest stale rozwijany, a dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, można go łatwo modyfikować.
Opracowany przez Infover mechanizm automatycznych kampanii wychodzących pozwala maksymalnie wykorzystać zasoby ludzkie. Możliwość konfiguracji wielu parametrów nadaje kampaniom odpowiedni priorytet. Dotyczy to zarówno dostępności zasobów telekomunikacyjnych, jak i konsultantów, którzy mogą pracować w różnych trybach.
Zalety produktu:
- Wbudowany mechanizm skryptów rozmów
- Pełna historia kontaktów z Klientami
- Optymalizacja zatrudnienia
- Ewidencja czasu pracy konsultantów
- Brak licencji firm trzecich
- Automatyzacja kampanii wychodzących
Bezpieczeństwo
- Rejestracja rozmów
- Skrypty rozmów
- Replikacja bazy danych
- Przechowywanie historii kontaktów od momentu uruchomienia sytemu
- Kontrola wydatków na połączenia telefoniczne, możliwość nadania indywidualnych praw do wykonywania połączeń
Oszczędności
- Optymalizacja zatrudnienia
- Ewidencja czasu pracy konsultantów
- Bezpośrednie dotarcie do większej liczby klientów mniejszym kosztem
- Niższe rachunki telefoniczne
- Brak licencji firm trzecich
Innowacyjność
- Automatyzacja kampanii wychodzących
- Bilingi dostępne w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca
- Tele- i wideokonferencje dla dowolnej liczby rozmówców
- Możliwość wykorzystania maszyn wirtualnych
- Dostęp do interfejsu poprzez webowego i stacjonarnego klienta
- Praca konsultantów w trybie inbound, outbound oraz blended
Lincall Contact Center to kompleksowe Telefonicznie Biuro Obsługi Klienta. Specjalizuje się w prowadzeniu szerokich kampanii przychodzących (inbound) i wychodzących (outbound), a także w obsłudze infolinii, serwisów konsumenckich, badaniach opinii czy windykacji należności.
Zalety produktu:
- Wzrost sprzedaży
- Zwiększenie udziałów w rynku
- Lojalność Klientów
- Poprawa wizerunku firmy
- Oszczędności
- Wzrost konkurencyjności
Help Desk
W ramach usługi świadczymy wsparcie i pomoc techniczną, rejestrowanie zgłoszeń, komunikowanie się z serwisami – monitoring ich prac, śledzenie napraw, rejestrację i obsługę korespondencji.
Wybrane funkcjonalności:
- Wsparcie techniczne Klientów – instrukcje i zasady obsługi urządzeń technicznych i oprogramowania,
- Helpdesk wewnętrzny (dla pracowników firmy) i zewnętrzny (dla partnerów i Klientów firmy) – asysta w obsłudze aplikacji IT (instalacja, wsparcie użytkowników, procesowanie zgłoszeń awarii),
- Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna.
Inbound Contact Center
W ramach kampanii przychodzącej, konsultanci obsługują rozmowy telefoniczne inicjowane przez Klientów. Infolinia w zależności od potrzeb Klientów może mieć mniej lub bardziej rozbudowaną strukturę i zakres informacyjny.
Wybrane funkcjonalności:
- Informacje o aktualnościach
- Bieżąca oferta
- Rozbudowany serwis konsumencki
- Obsługa i przyjmowanie skarg i reklamacji
- Przyjmowanie zamówień
Outbound Contact Center
W ramach kampanii wychodzącej, pracownicy Lincall Contact Center kontaktują się z Państwa potencjalnymi i dotychczasowymi Klientami m.in. przedstawiając oferty handlowe, badając opinie.
Wybrane funkcjonalności:
- Welcome Calls
- Umawianie spotkań handlowych
- Telemarketing
- Badania konsumenckie
- Badania jakości obsługi klienta
- Badania opinii (np. krótkie sondaże)
- Miękka windykacja należności
Z perspektywy czasu widzimy jak duże znaczenie dla naszej firmy miało wdrożenie systemu Lincall System Call Center. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko poprawiliśmy komunikację wewnątrz firmy – pomiędzy oddziałami, ale znacznie podnieśliśmy jakość obsługi Klienta.
Grzegorz Fibakiewicz
Prezes Kolportera
Doświadczenie i umiejętności inżynierów Infover umożliwiły nam bezproblemowe wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski. Oprogramowanie spełniło nasze oczekiwania, zarówno biznesowe jak i techniczne. Dzięki uruchomieniu telefonii VoIP, miasto uzyskało bardzo ekonomiczny system połączeń między instytucjami, co w przypadku obecnej kondycji finansowej samorządów terytorialnych nie jest bez znaczenia. System pozwolił istotnie zminimalizować wydatki na telefonię ponoszone przez Urząd Miasta i jednostki podległe. Dodatkowo, rozwiązanie firmy Infover daje możliwość m.in. organizowania telekonferencji i wideo-konferencji pomiędzy naszymi jednostkami, co na bieżąco ułatwia kontakt między pracownikami.
Ferdynand Jagiełło
Naczelnik Wydziału Informatyki UM Ostrowiec Świętokrzyski