
Internetowa Platforma Sprzedażowa powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań wspierających zarządzanie sprzedażą. Nasz autorski system e-commerce to rozwiązanie dedykowane, którego funkcjonalność w pełni dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb klienta.
Co wyróżnia Internetową Platformę Sprzedażową?
Oferowana przez nas aplikacja umożliwia uruchamianie i zarządzanie nieograniczoną ilością sklepów internetowych z poziomu jednego panelu administracyjnego.
- Dowolna ilość sklepów,
- Dowolna ilość produktów,
- Dowolny ruch klientów.
Naszym klientom zapewniamy:
- Dostosowaną do profilu firmy aplikację.
- Wsparcie wdrożenia.
- Szkolenie personelu.
- Opiekę serwisową.
- Możliwość rozwoju systemu.
Proponowane rozwiązanie pozwala na prowadzenie wielu sklepów:
- pod różnymi markami,
- na różnych domenach,
- z osobnym asortymentem,
- różną polityką cenową,
- skierowanych do różnych odbiorców.
- Jedna baza produktów.
- Jeden panel administracyjny.
- Dotarcie z ofertą do wielu grup klientów.
- Duża efektywność.
- Ten sam produkt w wielu sklepach w różnych cenach.
- Pełna automatyzacja.
- Obniżenie kosztów: administracji i obsługi sklepów, hostingu,rozwoju.
Look & Feel
Pamiętaliśmy o wymaganiach klientów kupujących w Internecie i dla tego przy projektowaniu sklepu skoncentrowaliśmy się nad:
- Intuicyjną obsługą.
- Wygodną nawigacją.
- Pomocą w dokonaniu wyboru.
- Skuteczną komunikacją.
- Łatwą finalizacją zakupu.
- Celem było sprawinie, aby klienci z łatwością poruszali się po bardzo dużym sklepie.
- Prostota, przejrzystość i funkcjonalność sprawiają, że użytkownikami są nawet osoby stawiające pierwsze kroki w handlu internetowym.
- Panel główny zawiera niezbędne funkcje pogrupowane logicznie. Produkty podzielone są na kategorie i mogą mieć przypisany status np.: nowość, promocja, wyprzedaż.
Zakupy w naszym sklepie internetowym pozwalają oszczędzić czas, łatwiej kontrolować wydatki i dają możliwość wyboru z praktycznie nieograniczonej palety towarów. Można trafić na niezliczone obniżki i promocje cenowe.
Zależało nam, aby klienci sklepu:
- mający sprecyzowane potrzeby szybko znajdowali towar,
- niezdecydowani otrzymywali pomoc w dokonaniu wyboru,
- posiadający określoną sumę do wydania kierowani byli ku częściom i treściom promocyjnym.
Sklep posiada wygodną wyszukiwarkę, wystarczy wpisać żądaną frazę aby odnaleźć szukany przedmiot. Dla wygody klientów wyposażyliśmy ją dodatkowo w:
- Autopodpowiedzi
Platforma wyposażona jest moduł podpowiadający w czasie rzeczywistym nazwy kategorii i produktów. - Sugestie
W chwili wpisywania frazy pojawiają się oprócz nazwy miniatury zdjęć produktów oraz produkty alternatywne i uzupełniające.
- Zawężenie wyników wyszukiwania znacznie ułatwia odnalezienie poszukiwanych produktów.Klienci zdecydowani mogą szybko znaleźć produkt, który chcą kupić.
- Szukający inspiracji i niezdecydowani ograniczają listę produktów po wielu parametrach np.: cenie, marce, statusie, dostępności itd.
- Cechą, która wyróżnia e-handel jest możliwość natychmiastowego sprawdzenia różnic między produktami.
- Przydatność tej funkcjonalności ceniona jest szczególnie przez osoby potrzebujące pomocy w dokonaniu wyboru i poszukujących dodatkowych informacji.
Podjęcie decyzji o dokonaniu zakupu w sklepie online możliwe jest jedynie wówczas gdy klient wierzy w wiarygodność firmy.
Szybki kontakt i sprawna obsługa to fundamentalne elementy współpracy.
Kluczowymi aspektami wpływającymi na zaufanie kupujących i poczucie bezpieczeństwa są :
- Dostęp do informacji
- Skuteczna komunikacja
- Szeroki wybór sposobów płatności
- Realizacja zamówienia i kontakt posprzedażowy
Jeśli potencjalni klienci będą mieli problem z odnalezieniem informacji, może to być dla nich sygnał, że firma ma coś do ukrycia i nie jest godna zaufania. Dlatego bardzo istotne jest, aby pewne dane były łatwo dostępne:
- widoczność i łatwość użycia koszyka,
- dane kontaktowe,
- pomoc,
- informacje o płatnościach, realizacji zamówienia, reklamacjach i zwrotach.
Klienci muszą mieć zapewnioną możliwość kontaktowania się ze sklepem na różne sposoby zarówno przed dokonaniem zakupu jak na każdym etapie realizacji zamówienia. Do najważniejszych kanałów komunikacji należą:
- telefon (telefon stacjonarny i komórkowy, faks, infolinia),
- komunikator online
- poczta elektroniczna,
- list,
- formularz kontaktowy.
Płatność za zakupy to jeden z ważniejszych aspektów handlu elektronicznego. Jako sprzedawcy powinniśmy zapewnić naszym klientom możliwie najszerszy wachlarz sposobów płatności.
- Składanie zamówień to jeden z najważniejszych procesów realizowanych w sklepie internetowym.
- Zamówienie można złożyć przez stronę internetową lub telefonicznie.
- Proces składania zamówienia składa się tylko z dwóch kroków.
- Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia i informacje o przewidywanym terminie dostawy.
- Dodatkowo wysyłane są pocztą e-mail powiadomienia o zmianie statusu zamówienia.
- Negocjacje ceny.
- Zapytanie ofertowe.
- Dzielenie zamówień dla towarów z różnym czasem dostępności.
- Rabaty i program lojalnościowy.