Lincall Centrala IP zostanie wdrożona w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim. Firma Infover – autor nowoczesnego oprogramowania telekomunikacyjnego Lincall – wygrała przetarg na realizację przedsięwzięcia.
Lincall Centrala IP będzie działać we wszystkich budynkach wchodzących w skład ostrowieckiej lecznicy. System poprawi nie tylko jakość połączeń, ale także udostępni użytkownikom nowoczesne funkcjonalności takie jak: połączenia konferencyjne, zintegrowanie książki telefonicznej, zapowiedzi głosowe, rozmowy video oraz call center, co znacznie wypłynie na redukcję kosztów związanych z połączeniami.
– Platforma Lincall usprawni wszystkie procesy komunikacyjne zachodzące w ostrowieckim szpitalu – informuje Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy INFOVER. – Dzięki modułowi Call Center, dostęp do poszczególnych telefonicznych stanowisk będzie realizowany szybko i sprawnie co znacznie ułatwi kontakt pacjentów z lecznicą – dodaje.
Dodatkowo, wdrożona zostanie obsługa dokumentów faksowych z zastosowaniem technologii fax2mail.
Przedsięwzięcie będzie realizowane w ramach projektu: „Rozwój e-usług medycznych oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim i w Zespole Opieki Zdrowotnej w Pińczowie współfinansowanego ze środków RPOWOŚ 2007 – 2013”.