Wspomaganie pracy magazynu z INSIGNUM Mobilny Magazynier

To aplikacja mobilna wspomagająca zarządzanie gospodarką magazynową w zakresie przyjmowania, wydawania i inwentaryzowania towarów. Narzędzie to z powodzeniem jest także wykorzystywane przez personel na sali sprzedaży dostarczając informacji o towarze, stanach magazynowych, czy cenie bezpośrednio przy półce z danym towarem. Dodatkowo pracownicy mogą także wydrukować etykietę.

INSIGNUM Mobilny Magazynier działa na dowolnym urządzeniu (smartfon, tablet) z systemem operacyjnym Android.

Rozwiązanie może zostać rozbudowane i dopasowane do potrzeb każdej firmy. Jest proste w obsłudze, co ułatwia i przyśpiesza procesy związane np. z realizacją zamówień, czy też kontrolą stanów magazynowych. Jasne i czytelne komunikaty są zrozumiałe dla każdego pracownika.

Wdrożenie INSIGNUM Mobilnego Magazyniera pozwoli m.in. na optymalizację czasu pracy pracowników magazynu, ograniczenie kosztów oraz eliminację pomyłek i błędów, które często towarzyszą zarządzaniu gospodarką magazynową.

Aplikacja nie wymaga ciągłego dostępu do sieci wi-fi. Działa w trybie on-line i off-line. Jej systemem zapleczowym jest program sprzedażowy INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa. Dzięki temu korzystający z niej pracownicy mają dostęp do danych w czasie rzeczywistym i zawsze mają wgląd do aktualnych informacji bezpośrednio w systemie ERP.

 

Zakres działania aplikacji:

  • Weryfikacja towaru;
  • Obsługa inwentaryzacji;
  • Wymiana uszkodzonych etykiet;
  • Informacje o towarze;
  • Weryfikacja przyjęć;
  • Kontrola wydań;
  • Arkusze inwentaryzacyjne;
  • Koszyki zakupowe.