Firma Adalmar poszukiwała kompletnego rozwiązania, które zautomatyzuje pracę przedsiębiorstwa w kluczowych obszarach – logistyki i magazynowania.
– Narzędzia z jakich korzystaliśmy do tej pory na etapie ciągłego rozwoju naszej firmy nie sprawdzały się. W sposób mało efektywny zarządzały zasobami ludzkimi. Potrzebowaliśmy systemu, który będzie z jednej strony wspomagał tak ważne w naszej działalności procesy logistyczne i kwestie rozliczeń z klientami, zaś z drugiej będzie usprawniał pracę pracowników magazynu w kompletowaniu dostaw do poszczególnych klientów, a także regulował obsługę zwrotów – wyjaśniają Małgorzata Wojciechowska-Rucińska i Wojciech Ruciński – właściciele firmy Adalmar.- Dlatego postawiliśmy na rozwiązania systemowe autorstwa INFOVER, które odpowiadają naszym oczekiwaniom – dodają.
Wdrożony system wspiera sprzedaż, automatyzuje łańcuch dostaw oraz wspomaga obszar dystrybucji.
– Nasz system, oprócz szeregu funkcjonalności związanych z usprawnianiem procesu kolportażu prasy, dostarcza informacji o dostawach, towarach. Posiada narzędzia do zarządzania bazami klientów i ich punktami oraz zawiera przeliczniki cenowe, które są bardzo pomocne przy rozliczeniach transakcji zagranicznych- mówi Adam Jęczmiński, analityk i projektant z firmy INFOVER.
Dodatkowo w firmie Adalmar INFOVER wdrożył narzędzia wspomagające przyjmowanie i identyfikację zwrotów automatyzujące pracę magazynu. – W tradycyjnej metodzie pracownik magazynu potrzebuje dokumentu w postaci wydruku, na podstawie którego umieszcza konkretną partię towaru na półce punktu sprzedaży. Takie rozwiązanie wymaga żmudnej pracy wykonywanej przez magazynierów i może przyczyniać się do pomyłek. Dostarczone przez nas rozwiązanie dzięki wykorzystaniu elektronicznych wyświetlaczy nie tylko minimalizuje ryzyko popełniania błędów, ale także efektywnie zarządza zasobami ludzkimi- tłumaczy Adam Jęczmiński.
Wdrożone rozwiązania wspomagają działalność przedsiębiorstwa w jego newralgicznych obszarach: dystrybucji prasy, komplementacji oraz obsługi zwrotów. Zapewniają przejrzystość sprzedaży co przyczynia się do rozwoju firmy.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.