MENU

Dystrybucja: Adalmar – największy dostawca polskiej prasy w Europie Zachodniej wybrał INFOVER

Systemy wspomagające dystrybucję prasy autorstwa INFOVER automatyzują pracę firmy Adalmar- dostawcy prasy dla Polonii m.in. w Niemczech, Holandii, Belgii i Hiszpanii.

Firma Adalmar poszukiwała kompletnego rozwiązania, które zautomatyzuje pracę przedsiębiorstwa w kluczowych obszarach – logistyki i magazynowania.

– Narzędzia z jakich korzystaliśmy do tej pory na etapie ciągłego rozwoju naszej firmy nie sprawdzały się. W sposób mało efektywny zarządzały zasobami ludzkimi. Potrzebowaliśmy systemu, który będzie z jednej strony wspomagał tak ważne w naszej działalności procesy logistyczne i kwestie rozliczeń z klientami, zaś z drugiej będzie usprawniał pracę pracowników magazynu w kompletowaniu dostaw do poszczególnych klientów, a także regulował obsługę zwrotów – wyjaśniają Małgorzata Wojciechowska-Rucińska i Wojciech Ruciński – właściciele firmy Adalmar.- Dlatego postawiliśmy na rozwiązania systemowe autorstwa INFOVER, które odpowiadają naszym oczekiwaniom – dodają.

Wdrożony system wspiera sprzedaż, automatyzuje łańcuch dostaw oraz wspomaga obszar dystrybucji.

– Nasz system, oprócz szeregu funkcjonalności związanych z usprawnianiem procesu kolportażu prasy, dostarcza informacji o dostawach, towarach. Posiada narzędzia do zarządzania bazami klientów i ich punktami oraz zawiera przeliczniki cenowe, które są bardzo pomocne przy rozliczeniach transakcji zagranicznych- mówi Adam Jęczmiński, analityk i projektant z firmy INFOVER.

Dodatkowo w firmie Adalmar INFOVER wdrożył narzędzia wspomagające przyjmowanie i identyfikację zwrotów automatyzujące pracę magazynu. – W tradycyjnej metodzie pracownik magazynu potrzebuje dokumentu w postaci wydruku, na podstawie którego umieszcza konkretną partię towaru na półce punktu sprzedaży. Takie rozwiązanie wymaga żmudnej pracy wykonywanej przez magazynierów i może przyczyniać się do pomyłek. Dostarczone przez nas rozwiązanie dzięki wykorzystaniu elektronicznych wyświetlaczy nie tylko minimalizuje ryzyko popełniania błędów, ale także efektywnie zarządza zasobami ludzkimi- tłumaczy Adam Jęczmiński.

Wdrożone rozwiązania wspomagają działalność przedsiębiorstwa w jego newralgicznych obszarach: dystrybucji prasy, komplementacji oraz obsługi zwrotów. Zapewniają przejrzystość sprzedaży co przyczynia się do rozwoju firmy.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.

Privacy Settings saved!
Ustawienia prywatności

Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.


Chcielibyśmy ustawić pliki cookie Google Analytics, aby pomóc nam ulepszyć naszą stronę internetową poprzez zbieranie i raportowanie informacji o tym, jak z niej korzystasz. Cookies zbierają informacje w sposób, który nikogo bezpośrednio nie identyfikuje. Aby uzyskać więcej informacji na temat działania tych plików cookie, odwiedź naszą stronę Prywatność i pliki cookie.

Używamy niezbędnych plików cookie, aby nasza strona działała. Chcielibyśmy również ustawić opcjonalne pliki cookie dotyczące wydajności, aby pomóc nam je ulepszyć. Nie ustawimy opcjonalnych plików cookie, chyba że je włączysz. Korzystanie z tego narzędzia spowoduje ustawienie pliku cookie na Twoim urządzeniu, aby zapamiętać Twoje preferencje.

Niezbędne pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to wpłynąć na działanie witryny.

Odrzuć wszystkie usługi
Zaakceptuj wszystkie usługi