Rozwiązanie zapewnia łatwą integrację z innymi systemami i urządzeniami działającymi w kopalni, np. systemem finansowo-księgowym, systemem monitoringu, sterowaniem bramami, czy współpracą z procesorami wagowymi różnych typów.
WYDAJNOŚĆ, SKALOWALNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
Jeśli będziesz potrzebował dostosowań - jesteśmy elastyczni.
PETRAX powstał w oparciu o nasze doświadczenia w ścisłej współpracy z kopalniami surowców mineralnych, dlatego uwzględnia specyfikę branży i jej potrzeby. W efekcie oferujemy rozwiązanie ściśle dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw górniczych w zakresie logistyki, sprzedaży i kontroli realizacji kontraktów. Funkcjonalnie pokrywa obszary działania kopalni, z którymi nie radzą sobie inne systemy już działające w firmie.
Jarosław Ambroziak, Prezes Zarządu INFOVER
Zasadą jaką kierujemy się podczas wdrożenia PETRAX jest wykorzystanie działających aktualnie w kopalni systemów i urządzeń. Dzięki temu nasi klienci nie są narażeni na dodatkowe wydatki. Integracja może obejmować system ERP, monitoring, sterowanie bramkami wjazdowymi, procesory wagowe, urządzenia pomiarowe zainstalowane na wagach lub maszynach. W efekcie wszystkie interesujące zarząd informacje pojawiają się w jednym miejscu.
PETRAX pozwala zarządzać zarówno jedną jak i kilkoma kopalniami łącząc je w jedną strukturę. Przekłada się to na uzyskanie efektu synergii np. poprzez umożliwienie kontrahentom poboru kruszywa ze wszystkich kopalń w ramach jednego zamówienia. Zamówienie takie jest rozliczane niezależnie od innych kontraktów tego samego klienta, ustalanie indywidualnych reguł fakturowania, ustalania limitu kupieckiego, czy pozostałych warunków handlowych.
W systemie tworzona jest baza danych przewoźników z przypisaniem ich do poszczególnych zamówień. Każdy przewoźnik przed wjazdem na kopalnię musi określić dla kogo i po odbiór jakiego asortymentu przyjechał. Brak upoważnienie do odbioru dla danego kontrahenta skutkuje blokadą wjazdu. W ten sposób wyeliminowano nieuprawniony odbiór kruszywa.
PETRAX pomaga pracownikom realizować wszystkie procesy w sposób optymalny. Eliminuje pomyłki i błędy, przyspiesza wiele procesów min: kontrolę upoważnień do wjazdów, automatyzuje kontrolę płatności i rozliczeń, wspiera sporządzanie dokumentacji kolejowej, eliminuje przekroczenia DMC, pozwala na optymalizację produkcji.
PETRAX w klasycznym modelu pracy nie pozwala na powstawanie zaległości finansowych działając na przedpłatach, ewentualnie minimalizuje ryzyko powstania zaległości do wysokości udzielonego limitu kupieckiego. Każdorazowo gdy do wygaśnięcia limitu pozostaje 10% wartości przedpłaty lub wyczerpuje się limit kredytu system przekazuje działowi handlowemu informację o tym fakcie, co skutkuje podjęciem odpowiednich działań. Gdy kontrahent nie ureguluje należności system blokuje wjazd pojazdu odbierającego towar.
Informacje znajdują się w jednej centralnej bazie danych odseparowanej od dostępu osób niepowołanych. Dodatkowo edycji danych mogą dokonywać pracownicy tylko w ramach posiadanych uprawnień (np. innych dla wagowych, sztygarów czy zarządu). Ponadto cała wiedza o klientach, przewoźnikach itp. jest zapisywana w systemie co pozwala na skorzystanie z niej przez osoby zastępujące pracownika podczas jego nieobecności w pracy.
PETRAX dostarcza aktualnych informacji w postaci raportów. System daje dostęp do wielu typów raportów o charakterze zarządczym, w rozbiciu na poszczególne kopalnie, aktywność klientów, przewoźników, kontrakty. Pozwala to na analizowanie sprzedaży, ewentualnych zobowiązań itp.
„Narzędzia, z jakich korzystaliśmy do tej pory, na etapie ciągłego rozwoju naszej firmy nie sprawdzały się. W sposób mało efektywny zarządzały zasobami ludzkimi. Potrzebowaliśmy systemu, który będzie z jednej strony wspomagał tak ważne w naszej działalności procesy logistyczne i kwestie rozliczeń z klientami, zaś z drugiej będzie usprawniał pracę pracowników magazynu w kompletowaniu dostaw do poszczególnych klientów, a także regulował obsługę zwrotów. Dlatego postawiliśmy na rozwiązania systemowe autorstwa INFOVER, które odpowiadają naszym oczekiwaniom.”
„Elastyczność dystrybutora, dostosowanie do rosnących potrzeb i oczekiwań klientów to podstawy prowadzenia działalności handlowej w dzisiejszych czasach. Dzięki inwestycji w rozwiązania IT autorstwa INFOVER odpowiadamy na potrzeby konsumentów. Dla nas biznesowo bardzo ważny jest proces digitalizacji i elektroniczna wymiana dokumentów. Po wdrożeniu systemu INSIGNUM możemy w naszych marketach wyeliminować papierowy obieg. Dzięki narzędziom dla nowoczesnego handlu takim jak kasy samoobsługowe czy integrator ecommerce możemy dalej rozwijać punkty handlowe”.
„Jako firma działająca na wielu płaszczyznach potrzebowaliśmy partnera informatycznego, który zautomatyzuje i zoptymalizuje procesy w naszej firmie oraz utrzyma wysoki standard i komfort pracy. Wybraliśmy system INSIGNUM. Jego narzędzia każdego dnia usprawniają działanie naszej firmy zaczynając od wybranych obszarów sprzedaży, po finanse i księgowość, środki trwałe, na elektronicznym obiegu dokumentów kończąc”.
„Szukając firmy do obsługi informatycznej naszej instytucji postawiliśmy na INFOVER – sprawdzonego i doświadczonego Partnera. Wysoko wykfalifikowany zespół specjalistów każdego dnia zapewnia utrzymanie infrastruktury i zasobów IT na najwyższym poziomie. Inżynierowie INFOVER monitorują nasze środowisko, a także administrują zasobami, dbając o bezpieczeństwo danych. Szybko reagują na problemy i rozwiązują je, co pozwala nam utrzymać ciągłość działania. Dzięki usługom serwisu technicznego minimalizujemy przestoje związane z awariami sprzętu lub oprogramowania”.
"Ze względu na dynamiczny rozwój, sieć Społem PSS Kielce potrzebowała zintegrowanego rozwiązania, które kompleksowo usprawni kluczowe procesy w firmie takie jak: sprzedaż, zakupy, zarządzanie, administracja czy elektroniczny obieg dokumentów. Wdrażając INSIGNUM, uzyskaliśmy scentralizowane zarządzanie siecią sprzedaży, digitalizację i automatyzację obiegu dokumentów i poprawiliśmy komunikację między działami oraz punktami sprzedaży. Największym atutem systemu INSIGNUM jest usprawnienie wszystkich obszarów naszej działalności. Kluczowym znaczeniem przy wyborze dostawcy było indywidualne podejście, sprawdzona duża firma i poczucie, że mamy realny wpływ na rozwój naszego systemu. Dzięki wdrożeniu aplikacji mobilnej, każdego dnia poszerzamy grono naszej społeczności i ułatwiamy konsumentom robienie zakupów."
„Dynamiczny rozwój naszej firmy wymusił inwestycję w nowoczesny i wydajny system do zarządzania personelem. Potrzebowaliśmy oprogramowania, które uporządkuje dane bieżące jak i dane archiwalne naszej kadry. Wybraliśmy oprogramowanie INSIGNUM, które spełniło większość naszych oczekiwań”.
„Firma INFOVER opierając się na swoim doświadczeniu dostarczyła i wdrożyła system telekomunikacyjny LINCALL. Dodatkowo wyposażyła naszą jednostkę w aparaty VoIP, bramy IP. Nowy system udoskonalił jakość funkcjonowania KW PSP w Kielcach oraz zintegrował instalacje systemów LINCALL wykorzystywanych w podległych jednostkach PSP tworząc jeden logiczny system telekomunikacyjny dla województwa świętokrzyskiego”.
„Dzięki wdrożeniu systemu INSIGNUM i nowoczesnego narzędzia analitycznego, osoby zarządzające w naszej firmie mają dostęp do danych umożliwiających efektywne podejmowanie strategicznych dla spółki decyzji. Największą satysfakcję daje nam to, że wdrożony system INSIGNUM przyczynia się nie tylko do ciągłego rozwoju naszej firmy, lecz przede wszystkim do doskonalenia procesów organizacyjno-sprzedażowych, dzięki czemu osiągamy wymierne efekty biznesowe. Nasi klienci otrzymują produkty najwyższej jakości przygotowane według najwyższych standardów obowiązujących w Lovea”.
"W związku ze wzrastającym zapotrzebowaniem na produkty spółki, podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego systemu informatycznego w Dziale Logistyki naszego największego zakładu w Miedziance k. Kielc. Dzięki niemu usprawniliśmy procesy związane z transportem. Inwestycja w system autorstwa INFOVER dała nam bezawaryjne działanie oprogramowania logistycznego przez 24 godziny na dobę. Dodatkowo skróciliśmy czas obsługi podczas załadunku kruszywa oraz usprawniliśmy proces planowania i realizacji wysyłek kolejowych. System został stworzony w nowoczesnej architekturze wielowarstwowej. Za jego pośrednictwem obsługiwanych jest obecnie około 200 wagonów kolejowych oraz ponad 700 pojazdów na dobę".
"Najwyższy poziom obsługi mieszkańców i niezawodność to podstawa codziennej pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. Wdrożyliśmy system LINCALL, który charakteryzuje się bogatą funkcjonalnością i elastycznością, zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa, co w obecnych czasach ma priorytetowe znaczenie. Przedsięwzięcie było zawansowane technologicznie, ale doświadczenie i umiejętności inżynierów INFOVER umożliwiły nam bezproblemowe wdrożenie nowoczesnego systemu telefonii”.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.