Platforma do obsługi wideo-konsultacji w diagnostyce i leczeniu pacjentów. Umożliwia m.in. zdalne przeprowadzenie konsylium lekarskiego – połączenie wielu lekarzy będących w różnych lokalizacjach (w tym w innych szpitalach) w celu omawiania konkretnego przypadku medycznego lub naukowego. W konsylium może uczestniczyć pacjent, który będzie mógł przedstawić swój problem zdrowotny medykom uczestniczącym w spotkaniu on-line. Rozwiązanie pozwala także na zdalne wizyty pacjenta w układzie: lekarz-pacjent
Moduł usprawniający pracę placówek medycznych np. rejestracji. Osoby odbierające telefony od pacjentów mają dostęp do zaawansowanych funkcji systemu np. rozbudowana historia połączeń, podgląd na żywo połączeń oczekujących w kolejkach, dostęp do osobistych statystyk odebranych/nieodebranych połączeń, możliwość odsłuchania nagrań rozmów. Pracownicy rejestracji mają do dyspozycji dedykowaną aplikację Lincall Agent pozwalającą m. in. na uruchomienie przerwy, logowania do grup kompetencyjnych, identyfikację osoby dzwoniącej. Moduł interaktywnych zapowiedzi głosowych pozwala na prowadzenie osoby dzwoniącej dowolną ścieżką do pracownika posiadającego odpowiednie kompetencje.
System Lincall posiada otwarte API do integracji z systemami medycznymi np. w zakresie identyfikacji dzwoniących pacjentów, automatyzację rejestracji pacjentów, możliwość wykonywania połączeń z systemów medycznych.
Funkcja ta automatyzuje odbieranie połączeń przychodzących poprzez odtwarzanie formuły powitalnej i wstawianiu połączeń do kolejki oczekujących zgodnie z ustalonym schematem. Kolejkowanie rozmów daje osobie dzwoniącej poczucie włączenia jej do procesu obsługi już w momencie podjęcia rozmowy przez system. Ogromną zaletą tej funkcjonalności jest trafne kierunkowanie spraw do kompetentnych w danym obszarze konsultantów. Dzięki kolejkowaniu połączeń pracownicy mają dostęp do liczby połączeń oczekujących i mogą zaangażować w ich obsługę większą ilość personelu
System bezprzewodowych słuchawek multi cell umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych w dowolnym miejscu na terenie placówki medycznej. Pracownik prowadząc rozmowę może swobodnie przemieszczać się bez przerywania połączenia System może obejmować swoim zasięgiem także tereny między budynkami, piwnice itd. Dedykowane dla placówek medycznych aparaty posiadają obudowy antybakteryjne (JIS-Z2801).Są odporne na upadki (2m), na zewnętrzne zanieczyszczenia (IP65), mogą być bezpiecznie czyszczone także płynami do dezynfekcji.
Wioleta Zdolińska-Bysiec
Hubert Zarychta
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.