Wdrożony system telefonii VoIP umożliwia nie tylko klarowne rozmowy, ale także elastyczne zarządzanie numerami telefonicznymi, przekierowywanie połączeń oraz korzystanie z zaawansowanych funkcji telekonferencji. Dzięki temu, goście mogą być w stałym kontakcie ze swoimi bliskimi i partnerami biznesowymi, niezależnie od swojej lokalizacji.
Zaawansowane funkcje systemu Lincall takie jak kolejkowanie rozmów, przekierowania czy rozbudowana historia połączeń umożliwiają lepszą komunikację wewnątrz obiektu, co przełoży się na szybsze i bardziej efektywne reagowanie na potrzeby gości.
– Dzięki uruchomieniu systemu jako maszyny wirtualnej podnosi się niezawodność oraz bezpieczeństwo w nieprzewidzianych sytuacjach, w tym kryzysowych. Instalacja oddzielnej instancji systemu w willi “Trójca” pozwoli na samodzielne działanie aparatów w willi, nawet po zaniku połączenia z głównym systemem zainstalowanym w Hotelu. Specjalna konfiguracja aparatów w pokojach pozwala na łatwe i szybkie połączenie np. z recepcją oraz inne funkcjonalności w tym tryb hotelowy nie przechowujący historii połączeń. Dzięki zaawansowanym możliwościom zarządzania, konfiguracja oraz aktualizacja systemu odbywa się zdalnie, co ułatwia administrację – informuje Hubert Zarychta, menadżer produktu Lincall
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.