– W JSWITS wdrażamy system Lincall wraz z modułem Call Center, który usprawni pracę Centrum Wsparcia firmy JSWITS. Nasze nowoczesne rozwiązanie zostało wybrane spośród innych propozycji do zastąpienia istniejącego systemu VoIP ze względu na swoje nowoczesne rozwiązania oraz funkcje niedostępne u innych producentów. Klient docenił możliwość elastycznego dostosowania wdrożenia do jego indywidualnych potrzeb oraz otwartość na integrację z systemami firm trzecich – podkreśla Hubert Zarychta, menadżer produktu Lincall.
Dowiedz się więcej o platformie Lincall.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.