MENU

Telekomunikacja: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Staszowie z nowoczesnym systemem Lincall autorstwa INFOVER.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Staszowie zdecydowała się na wdrożenie systemu Lincall, stworzonego przez firmę INFOVER. Rozwiązanie to nie tylko usprawnia codzienną pracę strażaków, ale także podnosi efektywność komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej w sytuacjach kryzysowych.

Integracja z centralami MSW i Komendy Wojewódzkiej.

System Lincall wyróżnia się unikalną zdolnością do integracji z centralą Ministerstwa Spraw Wewnętrznych oraz centralą Komendy Wojewódzkiej, co stanowi ogromną zaletę w sytuacjach wymagających szybkiej wymiany informacji. Dzięki tej funkcjonalności Komenda Powiatowa w Staszowie zyskała narzędzie wspomagające zarządzanie komunikacją na poziomie lokalnym i centralnym.

Nagrywanie rozmów i komunikacji radiowej

Zintegrowane nagrywanie rozmów telefonicznych i komunikacji radiowej to funkcja, która umożliwia pełną dokumentację działań w trakcie akcji ratunkowych. Strażacy mogą mieć pewność, że każda rozmowa i komunikat zostaną zapisane w jednym systemie, co nie tylko poprawia organizację pracy, ale również zwiększa poziom bezpieczeństwa. Dzięki temu stanowisko kierowania ma pełną kontrolę nad przebiegiem działań ratunkowych, a dane mogą być łatwo dostępne do późniejszych analiz.

Innowacyjny system DECT Multicell

Dodatkowym udogodnieniem jest innowacyjny system DECT Multicell, który pozwala strażakom poruszać się po całym obiekcie z przenośną słuchawką, nie tracąc kontaktu telefonicznego. Ta funkcjonalność przypominająca działanie telefonów komórkowych została szczególnie doceniona przez strażaków pełniących służbę na stanowisku kierowania. Swoboda poruszania się, np. po garażu podczas rozmowy telefonicznej znacząco zwiększa efektywność pracy w dynamicznych warunkach.

“Cieszymy się, że nasz system Lincall zyskał uznanie wśród służb ratunkowych w województwie świętokrzyskim. Naszym celem było stworzenie narzędzia, które nie tylko usprawnia codzienną komunikację, ale także zwiększa bezpieczeństwo i efektywność działań w sytuacjach kryzysowych. Integracja z centralami MSW oraz Komendą Wojewódzką, a także innowacyjne rozwiązania jak nagrywanie rozmów i system DECT Multicell, to tylko niektóre z funkcji, sprawiających, że telefonia Lincall staje się pomocnym narzędziem w pracy strażaków” – podkreśla Hubert Zarychta, menadżer produktu Lincall.

Szukasz skutecznego systemu komunikacyjnego, na którym zawsze możesz polegać?

Sprawdź możliwości platformy Lincall.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.

Privacy Settings saved!
Ustawienia prywatności

Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.


Chcielibyśmy ustawić pliki cookie Google Analytics, aby pomóc nam ulepszyć naszą stronę internetową poprzez zbieranie i raportowanie informacji o tym, jak z niej korzystasz. Cookies zbierają informacje w sposób, który nikogo bezpośrednio nie identyfikuje. Aby uzyskać więcej informacji na temat działania tych plików cookie, odwiedź naszą stronę Prywatność i pliki cookie.

Używamy niezbędnych plików cookie, aby nasza strona działała. Chcielibyśmy również ustawić opcjonalne pliki cookie dotyczące wydajności, aby pomóc nam je ulepszyć. Nie ustawimy opcjonalnych plików cookie, chyba że je włączysz. Korzystanie z tego narzędzia spowoduje ustawienie pliku cookie na Twoim urządzeniu, aby zapamiętać Twoje preferencje.

Niezbędne pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to wpłynąć na działanie witryny.

Odrzuć wszystkie usługi
Zaakceptuj wszystkie usługi