Firma INFOVER ma kilkudziesięcioletnie doświadczenie w realizacji usług Contact Center. Obsługę infolinii dla RARS rozpoczęła w czerwcu 2024 roku.
– Od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00, minimum siedmiu dedykowanych konsultantów jest gotowych, aby każdego dnia odbierać telefony, udzielać niezbędnych informacji oraz wspierać beneficjentów w procesie składania wniosków o wypożyczenie sprzętu – informuje Marcin Papros, dyrektor Działu Wdrożeń i Przygotowania Projektów. – Dodatkowo, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszego Partnera, prowadzimy również kampanię wychodzącą, informując zainteresowanych o zmianie statusu ich wniosku, terminie realizacji czy przeprowadzając ankiety umożliwiające dobór właściwego sprzętu – dodaje.
Umowa z Rządową Agencją Rezerw Strategicznych została podpisana na dwa lata, co gwarantuje stabilność i ciągłość świadczonych usług.
INFOVER zapewnia, że każda osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności otrzyma niezbędną pomoc w szybki i profesjonalny sposób.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.