Przed wdrożeniem systemu Lincall instytut korzystał z tradycyjnej centrali telefonicznej. Stawiając na rozwój zakład wybrał rozwiązanie, które zautomatyzuje proces komunikacji podnosząc jakość połączeń.
Dzięki platformie Lincall Państwowy Zakład Higieny ograniczył koszty połączeń. Poprawił jakość i szybkość komunikacji. Dodatkowo, dostarczono dedykowaną aplikację na komputery PC – Lincall Communicator umożliwiającą przeprowadzenie rozmów audio, video oraz przesyłanie wiadomości tekstowych (chat) z wykorzystaniem nowoczesnych aparatów telefonicznych.
Dowiedz się więcej o platformie Lincall.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.