Dzięki technologii SIP Trunk, jakość i niezawodność połączeń uległy wyraźnej poprawie, co przekłada się na jeszcze lepszy kontakt klientów z fabryką. Funkcja nagrywania połączeń, z możliwością ich odsłuchiwania bezpośrednio z interfejsu www, umożliwia bieżące monitorowanie jakości świadczonych usług i stanowi istotny krok w kierunku dalszego doskonalenia obsługi klienta.
– Wdrożenie systemu Lincall w Kieleckiej Fabryce Mebli to dla nas kluczowy projekt, który ilustruje, jak zaawansowane technologie mogą realnie wpłynąć na poprawę komunikacji z klientami. Naszym celem było dostarczenie narzędzia, które nie tylko ułatwi kontakt, ale również pozwoli na bieżącą analizę i optymalizację obsługi klienta. Jesteśmy dumni z rezultatów tego wdrożenia i wierzymy, że system Lincall przyczyni się do dalszego wzrostu satysfakcji naszych klientów”– informuje Hubert Zarychta, menadżer produktu Lincall
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.