Narzędzie działa jak mobilny skaner dokumentów. Wykorzystuje aparat smartfonu, na którym jest zainstalowane i poprzez wykonanie zdjęcia dodaje pliki z obrazami do dokumentów elektronicznych.
Rozwiązanie z powodzeniem zastępuje skaner dokumentów. Wystarczy, że zrobisz zdjęcie telefonem, a dokumenty zostaną dodane do elektronicznego archiwum.
Do poprawnego działania aplikacji potrzebne jest jedynie mobilne urządzenie-smartfon lub tablet. Współpracuje z urządzeniami opartymi na systemach Android lub iOS.
Aplikacja jest rozwijana w ślad za postępującymi procesami cyfryzacji różnych obszarów działalności.
"Ze względu na dynamiczny rozwój, sieć Społem PSS Kielce potrzebowała zintegrowanego rozwiązania, które kompleksowo usprawni kluczowe procesy w firmie takie jak: sprzedaż, zakupy, zarządzanie, administracja czy elektroniczny obieg dokumentów. Wdrażając INSIGNUM, uzyskaliśmy scentralizowane zarządzanie siecią sprzedaży, digitalizację i automatyzację obiegu dokumentów i poprawiliśmy komunikację między działami oraz punktami sprzedaży. Największym atutem systemu INSIGNUM jest usprawnienie wszystkich obszarów naszej działalności. Kluczowym znaczeniem przy wyborze dostawcy było indywidualne podejście, sprawdzona duża firma i poczucie, że mamy realny wpływ na rozwój naszego systemu. Dzięki wdrożeniu aplikacji mobilnej, każdego dnia poszerzamy grono naszej społeczności i ułatwiamy konsumentom robienie zakupów."
„Elastyczność dystrybutora, dostosowanie do rosnących potrzeb i oczekiwań klientów to podstawy prowadzenia działalności handlowej w dzisiejszych czasach. Dzięki inwestycji w rozwiązania IT autorstwa INFOVER odpowiadamy na potrzeby konsumentów. Dla nas biznesowo bardzo ważny jest proces digitalizacji i elektroniczna wymiana dokumentów. Po wdrożeniu systemu INSIGNUM możemy w naszych marketach wyeliminować papierowy obieg. Dzięki narzędziom dla nowoczesnego handlu takim jak kasy samoobsługowe czy integrator ecommerce możemy dalej rozwijać punkty handlowe”.
„Dzięki wdrożeniu systemu INSIGNUM i nowoczesnego narzędzia analitycznego, osoby zarządzające w naszej firmie mają dostęp do danych umożliwiających efektywne podejmowanie strategicznych dla spółki decyzji. Największą satysfakcję daje nam to, że wdrożony system INSIGNUM przyczynia się nie tylko do ciągłego rozwoju naszej firmy, lecz przede wszystkim do doskonalenia procesów organizacyjno-sprzedażowych, dzięki czemu osiągamy wymierne efekty biznesowe. Nasi klienci otrzymują produkty najwyższej jakości przygotowane według najwyższych standardów obowiązujących w Lovea”.
„Jako firma działająca na wielu płaszczyznach potrzebowaliśmy partnera informatycznego, który zautomatyzuje i zoptymalizuje procesy w naszej firmie oraz utrzyma wysoki standard i komfort pracy. Wybraliśmy system INSIGNUM. Jego narzędzia każdego dnia usprawniają działanie naszej firmy zaczynając od wybranych obszarów sprzedaży, po finanse i księgowość, środki trwałe, na elektronicznym obiegu dokumentów kończąc”.
WYDAJNOŚĆ, SKALOWALNOŚĆ, BEZPIECZEŃSTWO
Jeśli będziesz potrzebował dostosowań - jesteśmy elastyczni.
Paweł Forębski
Michał Michalski
Handel i Dystrybucja
Retail
POS
Kasy samoobsługowe
Aplikacje mobilne dla klientów
Analityka i Raportowanie
Finanse i Księgowość
Kadry i Płace
ePracownik
Zarządzanie środkami trwałymi
Elektroniczny obieg i archiwizacja dokumentów
Mobilne eArchiwum
Mobilny Magazynier
Mobilny Handlowiec
e-Commerce
Bezpieczeństwo Danych
Zarządzanie produkcją
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.