MENU

Kompleksowa obsługa sieci sprzedaży rozproszonej i zcentralizowanej

Prowadzenie sprzedaży sieciowej wymaga płynnej wymiany informacji pomiędzy centralą a sklepami, w ramach sieci w której działają. Priorytetowe znaczenie ma także usprawnienie procesów związanych z optymalnym zatowarowaniem i współpracą z dostawcami. System INSIGNUM automatyzuje te procesy. Umożliwia globalne zarządzanie asortymentem, łańcuchem dostaw, polityką cenową i promocjami.

Dzięki elastyczności i możliwościom rozbudowy system INSIGNUM dedykowany sieciom sprzedaży wykracza poza standardowe ścieżki obsługi ściśle dopasowując się do potrzeb Twojej sieci.

Asortyment skrojony na miarę sklepu

Nasze rozwiązanie obsługuje różne procesy zachodzące w punkcie sprzedaży. Daje możliwość zdefiniowania cech towaru, które mają odzwierciedlenie w procesie sprzedaży i zamawiania. Istnieje możliwość różnicowania wielu z tych cech na poszczególne sklepy i dostawców. Dzięki temu można elastycznie sterować szerokością asortymentu i zapasem sklepu.

Optymalizacja stanów magazynowych

System umożliwia skuteczne zarządzanie zatowarowaniem sklepów z uwzględnieniem sezonowości sprzedaży czy zapasem danego punktu. Możliwe jest efektywne i przejrzyste zarządzanie stanem magazynowym oraz zamówieniami.

Promocje dostosowane do współczesnych trendów

Stale rozwijamy obsługę promocji np. promocji cenowych, happy hours, wydawanie nagród, promocji warunkowych, obsługi kodów rabatowych i wielu innych.

Aplikacja mobilna dla klientów 

Dzięki aplikacji klienci mają dostęp do spersonalizowanych promocji, atrakcyjnych rabatów i gazetek promocyjnych. Powiadomienia push zapewniają dotarcie z aktualną ofertą.

Monitoring zachodzących procesów

W systemie zostały stworzone narzędzia, które pozwalają na monitorowanie przebiegu procesu zakupów, zamówień, sprzedaży, promocji oraz poziomu marży co umożliwia podejmowanie stosownych działań.

Eliminacja papieru  i cyfryzacja procesów

INSIGNUM pozwala na wymianę elektronicznych dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych od dostawców przynosząc oszczędności. System współpracuje z aplikacją mobilną przeznaczoną do wsparcia procesów zachodzących w sklepie.

Stały i bieżący dostęp do informacji

System daje możliwość wykonania raportów handlowych, księgowych czy administracyjnych dostarczających informacji na temat bieżącego funkcjonowania sieci i każdego sklepu.

Współpraca z systemami zewnętrznymi

Poza obsługą płatności kartą płatniczą system sprzedaży detalicznej może współpracować z usługodawcami zewnętrznymi: billpayment, karty podarunkowe i inne.

Zobacz komu pomogliśmy

WYDAJNOŚĆ, SKALOWALNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO

Jeśli będziesz potrzebował dostosowań - jesteśmy elastyczni.

    Zostaw swój telefon i email, a my skontaktujemy się z Tobą

    Dowiedz się więcej o systemie i możliwości dostosowania




    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Infover SA - Administrator danych osobowych z siedzibą w Kielcach, ul. Zagnańska 61 w celu kontaktu i udzielenia odpowiedzi w przesłanej sprawie, jak również dla celów przesłania oferty o produktach i usługach. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania tych powiadomień. Aby uzyskać więcej informacji o zasadach przetwarzania danych należy zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

    Obszary, w których pomożemy usprawnić Twój biznes

    Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.

    Privacy Settings saved!
    Ustawienia prywatności

    Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.


    Chcielibyśmy ustawić pliki cookie Google Analytics, aby pomóc nam ulepszyć naszą stronę internetową poprzez zbieranie i raportowanie informacji o tym, jak z niej korzystasz. Cookies zbierają informacje w sposób, który nikogo bezpośrednio nie identyfikuje. Aby uzyskać więcej informacji na temat działania tych plików cookie, odwiedź naszą stronę Prywatność i pliki cookie.

    Używamy niezbędnych plików cookie, aby nasza strona działała. Chcielibyśmy również ustawić opcjonalne pliki cookie dotyczące wydajności, aby pomóc nam je ulepszyć. Nie ustawimy opcjonalnych plików cookie, chyba że je włączysz. Korzystanie z tego narzędzia spowoduje ustawienie pliku cookie na Twoim urządzeniu, aby zapamiętać Twoje preferencje.

    Niezbędne pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to wpłynąć na działanie witryny.

    Odrzuć wszystkie usługi
    Zaakceptuj wszystkie usługi