Dzięki INSIGNUM masz możliwość zwiększenia efektywności operacyjnej, poprawy kontroli nad zapasami czy usprawnień w zakresie obsługi bieżącej transakcji.
Nie musisz dopasować się do systemu – to system dostosuje się do Twoich potrzeb. INSIGNUM umożliwia dowolną konfigurację procesów sprzedaży (np. od zamówienia przez WZ do faktury, od faktury poprzez dokumenty WZ w tle, itp.), pełne zarządzanie słownikami magazynów oraz dokumentami magazynowymi. Indywidualne podejście, a także przedwdrożeniowa analiza potrzeb sprawia, że system jest ściśle dopasowany do specyfiki i prowadzenia sprzedaży każdego z naszych klientów. Jest stale rozwijany i udoskonalany w oparciu o doświadczenia w korzystaniu z niego.
Podejmuj trafne decyzje biznesowe oparte na rzetelnych informacjach. Uzyskaj widoczność zapasów. Monitoruj stany magazynowe. Analizuj dane.
Kontroluj przepływ towarów w całym łańcuchu, od dostawców do klientów. Minimalizuj koszty transportu i dostarczaj zamówienia na czas. Eliminuj błędy w wydaniach dzięki dedykowanej funkcjonalności kontroli wydań.
Zautomatyzuj wymianę elektronicznych dokumentów z dostawcami i odbiorcami. Wyeliminuj papier. Nasz system zapewnia bezpieczną wymianę danych w całym łańcuchu dostaw. Efektywnie zarządza podziałem dokumentów i ułatwia ich uporządkowanie. Oryginały plików są zawsze w jednym miejscu.
INSIGNUM umożliwia sprzedaż przez Internet czy sprzedaż detaliczną poprzez POS, kasę samoobsługową i inne nowoczesne narzędzia.
Rozwiązania mobilne wspierają pracę Twojego personelu (Mobilny Magazynier, Mobilny Handlowiec, Mobilne eArchiwum).
W pełni zintegrowany moduł MWS umożliwia wspomaganie zarządzania przestrzenią magazynową.
Zrozumienie, zaangażowanie oraz skuteczna, dopasowana do potrzeb klienta komunikacja to podstawa w budowaniu dobrych relacji, która przekłada się na udaną współpracę z systemami wchodzącymi w skład pakietu INSIGNUM. Specjaliści INFOVER każdego dnia służą wsparciem powdrożeniowym, gwarantują opiekę techniczną i pomagają Klientom budować przewagę konkurencyjną.
"Ze względu na dynamiczny rozwój, sieć Społem PSS Kielce potrzebowała zintegrowanego rozwiązania, które kompleksowo usprawni kluczowe procesy w firmie takie jak: sprzedaż, zakupy, zarządzanie, administracja czy elektroniczny obieg dokumentów. Wdrażając INSIGNUM, uzyskaliśmy scentralizowane zarządzanie siecią sprzedaży, digitalizację i automatyzację obiegu dokumentów i poprawiliśmy komunikację między działami oraz punktami sprzedaży. Największym atutem systemu INSIGNUM jest usprawnienie wszystkich obszarów naszej działalności. Kluczowym znaczeniem przy wyborze dostawcy było indywidualne podejście, sprawdzona duża firma i poczucie, że mamy realny wpływ na rozwój naszego systemu. Dzięki wdrożeniu aplikacji mobilnej, każdego dnia poszerzamy grono naszej społeczności i ułatwiamy konsumentom robienie zakupów."
„Elastyczność dystrybutora, dostosowanie do rosnących potrzeb i oczekiwań klientów to podstawy prowadzenia działalności handlowej w dzisiejszych czasach. Dzięki inwestycji w rozwiązania IT autorstwa INFOVER odpowiadamy na potrzeby konsumentów. Dla nas biznesowo bardzo ważny jest proces digitalizacji i elektroniczna wymiana dokumentów. Po wdrożeniu systemu INSIGNUM możemy w naszych marketach wyeliminować papierowy obieg. Dzięki narzędziom dla nowoczesnego handlu takim jak kasy samoobsługowe czy integrator ecommerce możemy dalej rozwijać punkty handlowe”.
„Dzięki wdrożeniu systemu INSIGNUM i nowoczesnego narzędzia analitycznego, osoby zarządzające w naszej firmie mają dostęp do danych umożliwiających efektywne podejmowanie strategicznych dla spółki decyzji. Największą satysfakcję daje nam to, że wdrożony system INSIGNUM przyczynia się nie tylko do ciągłego rozwoju naszej firmy, lecz przede wszystkim do doskonalenia procesów organizacyjno-sprzedażowych, dzięki czemu osiągamy wymierne efekty biznesowe. Nasi klienci otrzymują produkty najwyższej jakości przygotowane według najwyższych standardów obowiązujących w Lovea”.
„Jako firma działająca na wielu płaszczyznach potrzebowaliśmy partnera informatycznego, który zautomatyzuje i zoptymalizuje procesy w naszej firmie oraz utrzyma wysoki standard i komfort pracy. Wybraliśmy system INSIGNUM. Jego narzędzia każdego dnia usprawniają działanie naszej firmy zaczynając od wybranych obszarów sprzedaży, po finanse i księgowość, środki trwałe, na elektronicznym obiegu dokumentów kończąc”.
WYDAJNOŚĆ, SKALOWALNOŚĆ, BEZPIECZEŃSTWO
Jeśli będziesz potrzebował dostosowań - jesteśmy elastyczni.
Paweł Forębski
Michał Michalski
Handel i Dystrybucja
Retail
POS
Kasy samoobsługowe
Aplikacje mobilne dla klientów
Analityka i Raportowanie
Finanse i Księgowość
Kadry i Płace
ePracownik
Zarządzanie środkami trwałymi
Elektroniczny obieg i archiwizacja dokumentów
Mobilne eArchiwum
Mobilny Magazynier
Mobilny Handlowiec
e-Commerce
Bezpieczeństwo Danych
Zarządzanie produkcją
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.