ERGONOMIA, WYDAJNOŚĆ, BEZPIECZEŃSTWO
Jeśli będziesz potrzebował dostosowań - jesteśmy elastyczni.
Stworzyliśmy system na podstawie ponad 25 letnich doświadczeń. Z rozwiązania z powodzeniem korzysta kilkadziesiąt jednostek samorządu terytorialnego, straży pożarnej, placówek medycznych oraz firm z różnych branż i sektorów rynku.
Jarosław Ambroziak, Prezes Zarządu Infover
Lincall to stabilny system wielokanałowej komunikacyjnej, na którym zawsze możesz polegać. Świetnie sprawdza się w jednostkach straży pożarnej, placówkach medycznych – wszędzie tam gdzie szybkość i jakość komunikacji ma priorytetowe znaczenie.
Twoje rachunki znacznie spadną! Skontaktuj się z nami a określimy dokładnie jaki może być próg Twoich oszczędności. System pozwoli także na obniżenie kosztów utrzymania infrastrukturalnego.
Platforma zapewnia bezpieczeństwo komunikacji zgodnie z zasadami cyberbezpieczeństwa.
System posiada wygodny w użyciu interfejs www dla administratorów i użytkowników w języku polskim.
Lincall zapewnia precyzję dodzwonienia się i inteligentne przekierowanie. Dzięki temu zwiększa się liczba odebranych połączeń. Funkcja identyfikacji rozmówcy umożliwia oddzwonienie na nieodebrane połączenie.
Platforma posiada rozbudowane narzędzia wielokanałowej komunikacji takie jak: system Meet czy Communicator, które umożliwiają organizacje wideokonferencji (konsylia lekarskie przez wwww), rozmowy audio-wideo czy chat.
Otwarta architektura zapewnia pełną elastyczność i możliwość podłączenia sprzętu różnych producentów (telefony, bramki, aplikacje).
Serwis techniczny i pierwsza linia wsparcia
Dowiedz się więcejZarządzanie infrastrukturą IT
Dowiedz się więcejKompleksowa budowa serwerowni
Dowiedz się więcej
„Firma INFOVER opierając się na swoim doświadczeniu dostarczyła i wdrożyła system telekomunikacyjny LINCALL. Dodatkowo wyposażyła naszą jednostkę w aparaty VoIP, bramy IP. Nowy system udoskonalił jakość funkcjonowania KW PSP w Kielcach oraz zintegrował instalacje systemów LINCALL wykorzystywanych w podległych jednostkach PSP tworząc jeden logiczny system telekomunikacyjny dla województwa świętokrzyskiego”.
„Narzędzia, z jakich korzystaliśmy do tej pory, na etapie ciągłego rozwoju naszej firmy nie sprawdzały się. W sposób mało efektywny zarządzały zasobami ludzkimi. Potrzebowaliśmy systemu, który będzie z jednej strony wspomagał tak ważne w naszej działalności procesy logistyczne i kwestie rozliczeń z klientami, zaś z drugiej będzie usprawniał pracę pracowników magazynu w kompletowaniu dostaw do poszczególnych klientów, a także regulował obsługę zwrotów. Dlatego postawiliśmy na rozwiązania systemowe autorstwa INFOVER, które odpowiadają naszym oczekiwaniom.”
„Elastyczność dystrybutora, dostosowanie do rosnących potrzeb i oczekiwań klientów to podstawy prowadzenia działalności handlowej w dzisiejszych czasach. Dzięki inwestycji w rozwiązania IT autorstwa INFOVER odpowiadamy na potrzeby konsumentów. Dla nas biznesowo bardzo ważny jest proces digitalizacji i elektroniczna wymiana dokumentów. Po wdrożeniu systemu INSIGNUM możemy w naszych marketach wyeliminować papierowy obieg. Dzięki narzędziom dla nowoczesnego handlu takim jak kasy samoobsługowe czy integrator ecommerce możemy dalej rozwijać punkty handlowe”.
„Jako firma działająca na wielu płaszczyznach potrzebowaliśmy partnera informatycznego, który zautomatyzuje i zoptymalizuje procesy w naszej firmie oraz utrzyma wysoki standard i komfort pracy. Wybraliśmy system INSIGNUM. Jego narzędzia każdego dnia usprawniają działanie naszej firmy zaczynając od wybranych obszarów sprzedaży, po finanse i księgowość, środki trwałe, na elektronicznym obiegu dokumentów kończąc”.
"Ze względu na dynamiczny rozwój, sieć Społem PSS Kielce potrzebowała zintegrowanego rozwiązania, które kompleksowo usprawni kluczowe procesy w firmie takie jak: sprzedaż, zakupy, zarządzanie, administracja czy elektroniczny obieg dokumentów. Wdrażając INSIGNUM, uzyskaliśmy scentralizowane zarządzanie siecią sprzedaży, digitalizację i automatyzację obiegu dokumentów i poprawiliśmy komunikację między działami oraz punktami sprzedaży. Największym atutem systemu INSIGNUM jest usprawnienie wszystkich obszarów naszej działalności. Kluczowym znaczeniem przy wyborze dostawcy było indywidualne podejście, sprawdzona duża firma i poczucie, że mamy realny wpływ na rozwój naszego systemu. Dzięki wdrożeniu aplikacji mobilnej, każdego dnia poszerzamy grono naszej społeczności i ułatwiamy konsumentom robienie zakupów."
„Dynamiczny rozwój naszej firmy wymusił inwestycję w nowoczesny i wydajny system do zarządzania personelem. Potrzebowaliśmy oprogramowania, które uporządkuje dane bieżące jak i dane archiwalne naszej kadry. Wybraliśmy oprogramowanie INSIGNUM, które spełniło większość naszych oczekiwań”.
"W związku ze wzrastającym zapotrzebowaniem na produkty spółki, podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego systemu informatycznego w Dziale Logistyki naszego największego zakładu w Miedziance k. Kielc. Dzięki niemu usprawniliśmy procesy związane z transportem. Inwestycja w system autorstwa INFOVER dała nam bezawaryjne działanie oprogramowania logistycznego przez 24 godziny na dobę. Dodatkowo skróciliśmy czas obsługi podczas załadunku kruszywa oraz usprawniliśmy proces planowania i realizacji wysyłek kolejowych. System został stworzony w nowoczesnej architekturze wielowarstwowej. Za jego pośrednictwem obsługiwanych jest obecnie około 200 wagonów kolejowych oraz ponad 700 pojazdów na dobę".
„Dzięki wdrożeniu systemu INSIGNUM i nowoczesnego narzędzia analitycznego, osoby zarządzające w naszej firmie mają dostęp do danych umożliwiających efektywne podejmowanie strategicznych dla spółki decyzji. Największą satysfakcję daje nam to, że wdrożony system INSIGNUM przyczynia się nie tylko do ciągłego rozwoju naszej firmy, lecz przede wszystkim do doskonalenia procesów organizacyjno-sprzedażowych, dzięki czemu osiągamy wymierne efekty biznesowe. Nasi klienci otrzymują produkty najwyższej jakości przygotowane według najwyższych standardów obowiązujących w Lovea”.
"Najwyższy poziom obsługi mieszkańców i niezawodność to podstawa codziennej pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. Wdrożyliśmy system LINCALL, który charakteryzuje się bogatą funkcjonalnością i elastycznością, zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa, co w obecnych czasach ma priorytetowe znaczenie. Przedsięwzięcie było zawansowane technologicznie, ale doświadczenie i umiejętności inżynierów INFOVER umożliwiły nam bezproblemowe wdrożenie nowoczesnego systemu telefonii”.
„Szukając firmy do obsługi informatycznej naszej instytucji postawiliśmy na INFOVER – sprawdzonego i doświadczonego Partnera. Wysoko wykfalifikowany zespół specjalistów każdego dnia zapewnia utrzymanie infrastruktury i zasobów IT na najwyższym poziomie. Inżynierowie INFOVER monitorują nasze środowisko, a także administrują zasobami, dbając o bezpieczeństwo danych. Szybko reagują na problemy i rozwiązują je, co pozwala nam utrzymać ciągłość działania. Dzięki usługom serwisu technicznego minimalizujemy przestoje związane z awariami sprzętu lub oprogramowania”.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.